Alla inlägg den 5 maj 2008

Av mly - 5 maj 2008 19:42

Alltså potatisbullar :)

Haha va rolig jag var nu..hihi...


Nu ska jag gå och laga mat till hjärtat kommer hem.

Potatisbullar med bacon och rårördalingon....

Av mly - 5 maj 2008 17:37

Linus åker bort på kurs... Men som tur är så kommer Frida och blir min sambo närmsta dagarna:)


Vi skulle ha jobbat till fem idag både LInus och jag men då är det givetvis något som krånglar så han måste jobba över. Typiskt just idag när det var sista kvällen.... som jag brukar säga, inte sant mamma?:) Det har du hört förut va *hihi*


Men Men väntar på min älskling vid 8 istället med maten klar! Sen kan vi gossa heeela kvällen.... de blir bra det! Han kommer ju hem snart :)


Imårn är jag sedan ledig. Ska gå ner och kika på ett halsband eller kanske armband. Vi åkte ju ner med mitt armband (som pajjade) Fick faktikst ett tillgodo kvitto *WOW* :) Sen ska jag nog hälsa på Veronica och Kalle, som kommer hem från Thailandet imårn... spännande!!


Nu ska ja slänga mej i duschen.... Ska ta med mig Chanel tror jag

Av mly - 5 maj 2008 07:12

Hej Hej


Lollo: Ja vi äger ett hyreshus som vi själva bor i också...Ska bli bättre på bilder på huset. Lite roligare nu när man har fixat fint också=) Men de kommer....


Jempa: Skoj=) Backhoppningen har jag aldrig klarat typ, den as svår.. Ja blir ofta snöboll, men Linus är bra! Rocka rockr ing är jag kung på, ja blir alltid rocket fire :)


marina: Njjae jag har träningsvärk i armarna idag:)


Nu är det jobba som gäller.. Byeee 

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards