Alla inlägg den 8 maj 2008

Av mly - 8 maj 2008 21:19

Jag var duktig och tog tag i städningen i alla fall! Bra Mly....

Men ja tycker de är mycket roligare att dammsuga med den lilla dammsugaren som ja köpte för nåra veckor sedan. Den där electroluxen..... hihi :) Så dammsugning ..klar! Tvättat golv, Klar!

Det jag ska göra är att plocka ur och i diskisen och sen vika tvätt och bädda rent i sängen..Vattna blommorna....


sen lagom tills jag är klar kommer nog hjärtat hem! :D


Imårn har vi sovmorgon båda två..*mysigt*...

Av mly - 8 maj 2008 19:29

Det var en lång jobbar dag idag. Men jag tyckte det gick hyffsat fort. jobbade 08-19..... Nu är ja hemma och ny duschad i varje fall!


Ska slänga ihop en omelett med champinjoner tänkte jag. Orkar inte göra nå mer avancerat när man är hemma själv....Men ikväll kommer Linus hem från sthlm...


Jag funderar på om jag ska storstäda så de är fint när han kommer... Kanske bli lite mycket snack nu och liten verkstad sedan... får väl se :) Men ja är lite på städhumör :) Då är det bäst att passa på...


Men först måste ja kika på sanningens ögonblick kl 20.00 på 5an.. Pinsamt bra program, men jag skämms när ja ser de ibland alltså för dom som sitter i soffans skull alltså...


Nu Mjjjaur Chanel, hon vill ha lite uppmärksamhet efter vart hemma sjä'lv i 12 timmmar.. Ciao!

Av mly - 8 maj 2008 07:03

Idag kommer Linus hem : )))

Men först väntar en lååång jobb dag...


Nu på morron är det utbildning med Thermex..

Nu måste ja kirra frukost att ta med mig. Undra om Frida vill ta med frukost eller äta här...


Skirver mera ikväll..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards