Alla inlägg den 17 maj 2008

Av mly - 17 maj 2008 17:08

När Veronica och jag var på stan här om dagen, testade jag en svart klänning  på ginatricot.. men den var lite stor orkade inte prova nån anna size då.. Men idag när Linus o ja sprang in på Birsta City testade ja en mindre storlek och den var fin=) den är tajt o rätt kort men ja gillar den


Åkte sedan hem till Danne, skjustade hem hans tjej sen åkte vi hem til hans föräldrar en sväng...


Nu har ja just duschat, Linus ligger däckad super trött i sängen...

Hmm hur ska han orka kvällen, eller inte så jobbig kväll men :)

Ska äta på stekhuset med hans föräldrar vid 20.00 Mysigt!


Sen kasnke vi möter upp nåra kompisar senare och kanske utgång, får se... Kanske kan ha på mig min nya "Lilla svarta" ;) *ler*

Veronica vad tror du*skratt*


Nu har vi hittat pressy till dig iafal V tills imårn =) Hoppas de blir bra ..

Av mly - 17 maj 2008 12:12

Burman och Oscar var just förbi.. Dom skulle lämna Oscar Wii här...

Sedan skulle dom åka och sola ? ;) hehe.. Det tyckte jag var kul, trodde inte Burman solade :) men där ser man... Ja driver bara med dig Burman!! =D


Nu ska vi till mackne och försöka få på vårt skatte märke på audi´n som vart utan rätt länge*opps*


Sen ska vi hämta mitt fina armband sen till Birsta och hitta pressy till veronica..


Sedan skulle vi till danne och han skulle "kika" på våra nintendo Wii.... :)

Då kan vi sen spela mario cart *wiiiee*

Av mly - 17 maj 2008 10:10

lediga idag.. har lite ärenden att göra..

Veronicas present ska köpas, men svårt.. Vet inte vad jue!!

Ska hämta ut mitt Efva Attling armband :) jaaaaaaa!!


Måste även ringa min bror och kolla hur det är med han....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards