Alla inlägg den 10 maj 2008

Av mly - 10 maj 2008 16:35

Idag är det sommar värme i Sundsvall, även inne på jobbet! Gasssh vad varmt de är. Har jus tagit en kall dusch, de var väl behövligt..... Frida var sjukis och åkte hem idag och Arne som är hyffsat ny kom in och jobbade. Han skötte sig rba : ) Med lite hjälp av mej ;)


Nu ska ja hitta något lätt att ta på mig om ett tag blir vi hämtade av Micke. Ska dit och grilla ikväll..... Magnus och Veronica o lilla bäbisen ska dit åxå:)


ha en myspys kväll alla

Av mly - 10 maj 2008 09:38

Just kom Chanel springade men en leksak i munnen och släppte den precis vid mig .. Söt hon är :) Verkligen visa att hon ville leka.. SOm tur är hade jag lite tid över så vi lekte lite... Det roliga är att leksaken är en fjäder med ett snöre på en rätt lång pinne. Så kommer hon springandes med fjäderna i munnen och efter släpar den långa pinnen...  :)


I morse var jag super duper trött....Hörde knappt när Linus gick upp..... Men nu är jag uppe i alla fall..


Kvällen bjuder på rätt lugn kväll tror ja, Om vi inte ska till M&M ? :)

En sak som måste tittas på idag är i alla fall, FINALEN AV KÖRSLAGET.

Ja ska skicka ett sms till pappa och skriva lycka till... Ja hoppas dom vinner!!


Nä nu ska jag ta mig en yoghurt, eller jag tar nog me den och äter den på vägen ja måste nog tanka ilen oxå. Oj nu blev det mycket ja skulle hinna på 30 min... Tjjaao

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards