Alla inlägg den 30 maj 2008

Av mly - 30 maj 2008 23:25

Massa sött från inreda.com

 


 

Dessa funderar jag på att beställa, så söta.. röda prickar och spets upp till. Kostade endast 66 kr eller nåt...


Denna var så söt=) hade ja haft ett barn skulle ja ha den här hemma :)

Av mly - 30 maj 2008 23:08

Då var de färdigstädat. Känner mej duktig=)

Paketen är inslagna åxå.

Nu sitter jag och dricker Loka, röd Apelsin- Citrongräs... Jätte god!


Undrans när Linus vill bli hämtad... Ringer och kollar läget om ett tag kanske.

Av mly - 30 maj 2008 21:03

nu har jag plockat upp allt från bord, golv etc... tog 1 timme!

nu ska jag börja dammsuga..


Deet var iafal super god mat jag fick tidiagre idag, entrécot med potatis å sås o god sallad.... Efter de blev de melon och annanas, gott gott. Sen var jag tvungen att åka...


nää nu får man icke slöa.... Städa städa städa!

Av mly - 30 maj 2008 18:08

Nu har jag vart och handlat allt, tror jag..... säkert nåt man glömt! Får väl åka en gång till. påvögen hem från affären ringer Linus föräldrar och frågar om jag vill äta där, snälla dom är...... så ska åka dit och äta nu sen hem och städa all night long...



Av mly - 30 maj 2008 10:26

fick just veta att Linus ska bort på möte ikväll, först jobbar han till sju sen ska han bort, Vilket bedtyer att ja får dra det stora lasset att göra ALLT här hemma..Som vi skulle gjort tillsammans idag... less ja blir, det är alltid nåt=(


ja och med allt menar jag plocka bort alla grejer som ligger över allt. damma, dammsuga, tvättagolven mm......


jaja men vad ska man göra det är väl bara at göra de. man blir lite less av att alltid göra de, kändes så skönt att man skulle få hjälp idag ju.

Men icke...


jaja ja ska sätta igång lite nu så blir inte lika jobbigt ikväll efter mitt jobb ja ska ju handla åxå.....


sårry om ja verkar tjurig nu och bara klagar. Men ja blir så trött!!!!!!!!!!

Av mly - 30 maj 2008 09:55

Godmorron alla glada!

Sovit mycket skönt inatt...

När vi kom hem igår var tv i sovrummet på slagen? Konstigt.

Den sitter ju på väggen så Chanel kan inte ha fått på den,möjligen på fjärrkontrollen då. men läskigt va?


Åter till dagen, idag är de lite jobb som gäller.. haft lång ledigt nu ju!

men jobbar bara idag sen ledig över helgen. perfekt i och med att Linus fyller år=)

Efter jobbet idag är det handling på willys inför festen imorron.


Nä nu orkar ja inte skriva mera:) ska läsa lite bloggar nu.


ha en toppen dag i solen, ni som kan.

Av mly - 30 maj 2008 00:01

Nu är vi hemma, Chanel är jätte glad=)

Sov dax.. Jobbtajm imårn!

natti natti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards