Alla inlägg den 4 maj 2008

Av mly - 4 maj 2008 17:00

idag har vi vart så duktiga!

Började kratta massa löv på gården och under löven kom de fram grönt gräs :) Somrigt och fint... När han som skottade snö hos oss med traktorn under julen la all snö på gräset fick vi även med 4 ton grus på gräsmattan så det har Linus skottat bort hela dagen, hans rygg lär vara paj imårn. Så nu har vi en fin gräsmatta!


Jag har städat trapphuset också och tvättat fönsterna och köpte nya gardiner blommiga och fina. Så nu är det sommarfräsht hos hyresgästerna också...


Nu har vi just duschat ska springa upp på macken och köpa dricka tills grillningen ikväll. Henke och Frida kommer snart!

Av mly - 4 maj 2008 11:10

Graillade och drack och åt mycket gått igår

hos Micke och Marina och lilla Maya.

Var en mycket mysig kväll med fint väder.


 

Maya och jag


Sötnosen Maya


Linus, Maya och jag då


Dagen idag bjuder på fixa på gården!

Vi ska kratta löv och skotta grus som ligger på vår gräsmatta.

Sen skulle jag vilja kööpa blomgrejer man hänger på väggen. Heter de amplar..? :)

Ikväll blir det grillning. Henke från jobbet och min Frida kommer hit och ska grilla med oss, kanske kasta lite pil också?=)


Nä nu väntar jobb på gården..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards