Alla inlägg den 29 maj 2008

Av mly - 29 maj 2008 17:54

denna köpte jag idag....

Av mly - 29 maj 2008 17:13

Jag ska väl börja med att säga att jag är framme i Täby! *phhhheeew*

Sitter utanför hotellet på deras altan, den snälle killen i receptionen hjälpte mig att hitta nätverket!


på vägen hit då......

vart ska man börja!

Första 7 milen går ju som på räls, det är ju bara rakt fram:)

Väl inne i sthlm, blev de svårt. GPS´en sa Håll höger... ja höll höger och då sa gpsen gör om rutt!!!!! då blev jag nervös.....

och alla dessa betalstatitoner för att man kör bil just den tiden och just på det stället får man ju betala massa pengar... på vissa ställen(många ställen) var det 50 kr för att man körde förbi... Ja körde nog genom ett tiotal betalgrejer.. Kul!!


Men mycket skönt att vara här. Dom är nog klara om en timme... Mig går de ingen nöd på, ska ta en fru,kt nu och bara ta de lungt.. man kanske ska ta ett glas vin, så man kan koppla av. Linus ska ju endå köra sedan.... äsh ja dricker mitt vatten! =)

Av mly - 29 maj 2008 14:25

Mysig dag med lillsyster.

Eller hon är ju inte så liten längre :) Känns typ jämn gammla ju! :D fort det går..


Jag mötte upp henne efter hennes skola. Vi tog en shopping runda. Hon köpte en jacka på Gina Tricot och jag en klänning på Indiska som ja ska ha på dopet nästa helg!

 

Syster yster, Isabelle

Jag bjöd syrran på lunch på wayens, satt på deras uteservering och åt kyckling o fetaost salllad. Underbart gott!

super mysig dag måste jag säga...


hemma nu har vi setat lite i solen.. men de var så varmt och kanske inge bra om jag sitter och pressar precis innan jag ska sätta mej och köra bil i denna värme..... så nu gick jag in!


Tänkte åka vid 15.00 så orolig att ja inte ska hitta! i och med avstängningar osv... Uscha! ja kommer få hjärtklappningar, de fick ja när ja skulle åka ut sthlm  igår ju=(


Kommer jag dit tidigare kanske ja kan sätta mig med min dator på deras uteservering och blogga lite om man kan låna deras internet*Hoppas*


men det visar sig väl om jag kommer fram vill säga!

Håll tummarna för mig.

Av mly - 29 maj 2008 10:10

  • Äta frukost hos mormor ovh morfar (avklarat)
  • Träffa syrran på stan och äta lunch
  • Gå tillbaka hit och sitta i solen ett tag
  • Börja åka till sthlm vid 15.30

Av mly - 29 maj 2008 10:07

(Från aftonbladet.se)  Så berörs trafiken i Stockholm!

Irakkonferensen hålls torsdag 29 maj men även den 28 och 30 kommer trafiken in och ut från Stockholm att påverkas.

  Området kring Scandic hotel i Upplands Väsby är avspärrat. Besökare till affärerna påverkas inte utan kan åka in från Breddenvägen.

  Ett körfält på E4 in mot Stockholm kommer att vara avstängt mellan 19 - 22 torsdag kväll.

  Vägarna kring Sheraton i centrala Stockholm kommer att vara avstängda för fordonstrafik mellan 22.00 - 08.00 Gående får passera.

  Kvarteren kring Rosenbad hålls avspärrat från onsdag klockan 20 till torsdag 09.00, samt mellan torsdag klockan 18 till fredag klockan 12.00 Gående och bussar i linjetrafik får passera som vanligt.

  Tillfälliga avspärrningar kan förekomma i samband med att gästerna eskorteras till och från hotell i centrala Stockholm den 28 - 30 maj.

  Området kring utrikesdepartementet, Rosenbad, Haga slott och Rosersbergs slott kommer också att beröras i samband med besök och möten. Främst gäller det kvällen den 29 samt under dagen den 30 maj.

  Polisens råd: Undvik centrala Stockholm främst morgon och kväll den 29 maj. Buss- och taxitrafik kan försenas. Använd den spårbundna trafiken. T-bana och pendeltåg påverkas inte av konferensen.

Källa: PolisenDet blir inte kul att köra i sthlm för mig idag. uscha ja är rädd!!!!Får se om jag ens kommer fram till Täby.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards