Alla inlägg den 20 maj 2008

Av mly - 20 maj 2008 22:47

Det blev sallad till kvällsmat, Henke och Linus kom över och fiaxe mat medans jag vägde mina Tradera grejer. en hel hög.. Super mycket att lägga ut. Får ta det en dag när jag är ledig!


Freddi och hans tjej Annika kom över åxå, skoj! Dom åkte just....


Nu ska vi se klart lyxfällan som vi började kika på.. Tjjao

Av mly - 20 maj 2008 19:45

Idag köpte jag en hushållsvåg på jobbet, nu ska ja kränga Tradera grejer!!! :)Har just vart och handlat grejer till kycklingsalladen ja ska göra ikväll... Vet ej om Henke och Freddi ska äta här åxå.. det visar sig väl.

Linus är hos Henke nu och hjälper han att sätta upp hans tv på väggen osv...


Själv ska ja ställa in i diskmaskinen och plocka här hemma-- Suck o pust!

Av mly - 20 maj 2008 10:15

Så härligt väder det är ute idag.. Och så jobbar man of course... Jaja!

Men men.. Fick i alla fall sova länge idag.. Vaknade nyss! Av klockan då då..

Men har vart uppe en sväng tidigare imorse vid halv 9 och gav Linus pappa en nyckel.... Men som tur var kunde jag somna om. Jag avr så trött!


Hoppas de är lika fint väder imårn, då jag är ledig. Men de är de säkert inte... Nä nu ska jag fixa frukost är super hungrig.. Jag skulle vilja ha mjölk hemma. Så ja kna äta min goda flingor... Får väl handla nu i dagarna kanske då... Kanske kan skriva en lista och ge till Linus, han slutar ju tidigt idag..


Nää fruost tajm!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards