Alla inlägg den 27 maj 2008

Av mly - 27 maj 2008 23:14

nu har ja kikat lite webb tv.....

Linus fick besök av Henke och dom spelade gta....


Nu är de läggdax iafal....


nattinatti

Av mly - 27 maj 2008 20:26

Här kommer lite bilder som Gunilla beställt som hon ville visa sina arbetskamrater ......Hoppas du har det toppen på Mallorca!

Ses till helgen Kramar, Emily, Linus och Chanel





Vår Sötnos......

Av mly - 27 maj 2008 20:15

beställt mat fr BackInn... Gott!

Länge sedan vi åt Kina mat..


Det roliga när man ringer och beställer är ju att man får repetera adress och div maträtter... Vi bor på samma gata som Back Inn, så de borde ju vara enkelt att beställa hemkörning, men Icke =) haha!


inom 40 min skulle dom komma.. ja är super duper hungrig.

Av mly - 27 maj 2008 19:48

nu har vi vart på hydro och handlat drick yoghurt och dricka som vi kan ha i bilen på vägen ner till sthlm imårn..


Lasse ska vara här med Chanel när vi är borta. Vilken tur vi har!

Kommer hem på torsdag igen.. kort visit men endå ska de bli jätte kul:)


Nu ska ja slänga i en vit tvätt i maskinen..

Av mly - 27 maj 2008 17:10

hej hehj


idag har jag hunnit med massa känns de som :)

I alla fall just hemkommen, känns som ja stressat runt hela dagen.

men de har vart en härlig dag i solen endå...


Jätte kul att hälsa på alexandra, andres, tuva-lisa och Theodor åxå.. Sålänge sedan man såg dom! Måste ses oftare...


Nu sitter ja på trappen i solen, måste vara 25 grader i solen minst... jätte skönt..Känns som de ska bli skönt att slänga sig i en kall dusch man är rätt varm...


En sak som var trist som hände idag, var att ja var tvungen att reklamera mina O´neill byxor jag köpte igår, dom var paj=( Och de fanns inga fler i min storlek....trist, jag gillade dom massa!


Ska sitta här ute ett tag till sedan ska ja in och ta hand om disken.

Linus bör komma hem snart åxå, skoj!



Av mly - 27 maj 2008 13:08

Min lunch idag blev MAX! illa av mej ja är så dålig.. men orkar inte laga mat plus att jag snart ska vara hos Alexandra med familj... Så köpte med mig mat hem!


smörgåstårtan är beställd....


köpt en ytterligare present till linus idag... så nu är han klar! =)


nä nus ka ja äta maten sen åka till familjen Köhln....

Av mly - 27 maj 2008 10:05

Jag har blivit utmanad av Ida


5 saker på min "Att göra lista” idag:

1. Beställa smörgåstårta

2. Hälsa på familjenn Köhln

3. Hämta hyrbil

4. Packa

5. Vara ute i solen


5 dåliga egenskaper:

1. Envis

2. Att ja måste kolla spisen, dörrar, fönster 10 ggr ca... innan ja går ut

3. Har svårt att ta kritik

4. Har svårt att säga nej

5. Glömsk...


5 platser där jag bott:

1. Med mina föräldrar i Mora

2. Med mina föräldrar i Rothoffsparken, Eskilstuna

3. Med min föräldrar i övre Nyfors, Eskilstuna

4. Östra Storgatan, Eskilstuna

5. Sen hamnade jag i Sundsvall, där ja trivs toppen!


5 jobb som jag haft:

1. Servitris, Statshotellet Eskilstuna

2. Kyrkogårdsförvaltningen, Eskilstuna

3. Sister´s, Eskilstuna

4. El Giganten, Eskilstuna

5. El Giganten, Sundsvall

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards