Alla inlägg den 6 maj 2008

Av mly - 6 maj 2008 19:34

Jag knallade ner på stan förut skulle ju hitta ett nytt smycke med mitt tillgodo, men hittade inget! Ska dra med mig Linus ner får han vara med och välja ett de var ju endå han ja fick de första av....


Köpte en söt bondelid kjol på MQ, rosa ... :)

Sen mötte jag upp Frida vi åt på BiteLIne...... Mätta och belåtna gav vi oss hemmåt och nu har jag plockat ut o i diskisen och lagt i en tvätt.... Bra Mly!


saknar dig L

Av mly - 6 maj 2008 15:30

Vi beställde ju 3 grejer från kyssjohanna i söndags. Dom kom idag!! REkord snabbt.. Stort paket i postlådan när ja kom hem nyss..... Mitt armband var jätte fint, ja som hade glömt hur de såg ut *glömsk* Silver, med ett rött hängade hjärta och sen en silverrosett...


Sen är det presenter som sagt..... :)


Mycket kul att se Veronica och Kalle igen! Skönt att dom äntligen har kommit hem :) Kuliga bilder hade dom också, vissa var läsko.....


Nu ska ja plocka lite fort här hemma och byta om till varmare kläder, kallt ute ju... Sen ska ja knalla ner på stan så småning om och möta Frida och sedan äta kvällsmat på stan... sen hem hit igen....

Av mly - 6 maj 2008 13:16

åkte ner och handlade sallad på bagetterian och tog med salladen hem till marina, Maya åt plättar och marina och jag sallad... Nu byter marina blöja på maya så ja passade på att låna deras laptop :)


sedan ska ja åka o besöka veronica o kalle... om man har mycket sakerför sig så kommer tiden tills älsklingen kommer hem att gå fort :)


byebye

Av mly - 6 maj 2008 10:49


Här om dagen la ja en beställning från kyssjohanna. Det roliga var att jag idag tänkte visa vilket armband ja beställde åt mig själv.

Men nu har jag glömt bort vilket armband jag beställde... haha..

Jag sitter och kikar och kikar men hittar de inte. Blir spännande när jag får de och se vad de var jag beställde för något. En liten överaskning då=)

Sen beställde jag och Linus 2 presenter :) hemlissar....

Av mly - 6 maj 2008 09:43

Då vaknade man upp ensammen då.. tråkigt..

Ringde LInus då hade han just kommit fram. Han träffade ju Freddrik där. Han är ju också på samma möte. Dom bytte till sig så dom kunde dela rum. LIte roligare att bo med någon man känner.. Så Madde nu är vi änkor?!=)


PÅ dagens schema står idag.

  • Sopa trottoaren utanför
  • Gå ner på stan och köpa ett nytt smycke för mitt tillgogo
  • Häläsa på Kalle & Veronica
  • Träffa Frida på stan efter hennes jobb. Vi ska äta nån kvällsmat på stan. Orkar inte laga någon mat!

Ja det var väl det!

Bäst och gå ut och sopa direkt. Innan sopbilen kommer som ska sopagatan. Måste bara skicka ett sms till Veronica och Kalle., dom ahr nog landat på Midlanda nu....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards