Alla inlägg den 3 maj 2008

Av mly - 3 maj 2008 17:37

Hej...


Vi tränade lite wii fit idag innan frukosten. De har gett mycket bra resultat för LInus, men han har spelat de mycket mer än mig. Jag måste komma igång med de jag med:)


Sen åkte vi till Birsta. Sprang in en sväng på IKEA och köpte lite lyktor till altanen, jätte fina och lite annat kraffs.


Jag har setat ute en timme i solen och läst skvaller. Linus är och byter däck på en utav bilarna. Han bör komma hem snart. Vi blir upphämtade av Micke om 25 min drygt.... Vi ska till dom och grilla. Så nu ska ja gossa med min älsklings kissse sen ska ja packa lite grejer vi ska ha med oss!


Av mly - 3 maj 2008 10:37

Yess ja vann auktionen med Granat äpple, BodyButter från Bodyshop=)

Den luktar så gott!!



Ja sov värsta länge idag, har just vaknat:)

JO Linus sover än men ja tror han var öppe mycket längre än mig igår, för ja somnade rätt fort.... Ja hade faktikst jobbat , han var ju ledig....


Idag ska vi nog till birsta, linus ska köpa nya skor och sen ska vi in till jobbet en sväng och Bara lägga upp ett schema...


Ikväll är det körslaget också.

Jag pratade med min pappa igår när dom var på väg ner till syockholm.

När han var in och handlade på Willys här om dagen (han bor i mora ju) då kom 2 killar i kanske 12-15 års ålder fram till honom och sa:

Team Cans rules!!!

Det tyckte jag var lite roligt *hihi* Pappa också :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards