Alla inlägg den 22 maj 2008

Av mly - 22 maj 2008 21:22

nu har vi grillat,, mums!

henke och freddi är här... Jag ska ställa in en paj i ugnen snart, de blir mumsigt!


Dom ska försöka få igång ps3, men verkar omöjligt och dessa 3 ska jobba inom den branschen*skratt* ne ja ska vara snäll...... hihi


min dator är toppen, va kul de är =)


Av mly - 22 maj 2008 17:33

nu har hjärtat installerat allt, så nu är den färdig att använda :)

det går ju jätte bra det här ..

Slipper tangentbord som krånglar osv.. skönt!


maya har just fåt sin mat, var först lite omöjligt utan barnstol, men när de kom till efterrätten satt hon helt still , hur nu de kom sig :)


Ikväll blir de nog grillat.... med habanerosås.. blev så mycket när vi gjorde förut så vi frös in lite. dax och ta fram de nu:)


Nu ska ja slita mig från min dator och kika vad Linus och Maya gör..!

Av mly - 22 maj 2008 15:10

Så här ser min nya dator ut :)

Köpte även en super fin datorväska en grå/brun... *fin*..


Nu ska LInus intsallera min dator.

Själv köpte han en Playstation 3.... och en ny förstärkare... :) Stor shopping 1 dag innan lön *haha*


Då kan man sedan sjunga sinstar ju :)) Wiie

Och jag kan blogga i sovrummet, i köket, på toa osv ..hahah...


Nu kommer Maya snart, vi ska vara barnvakt!

Av mly - 22 maj 2008 13:39

Hej!


Nyss hemkommen från SjuKyrdder där de blev lunch... Gott, mätt och belålten..


Nu ska vi åka ut till jobbet och köpa mig en laptop:)

Wiiee....


Byye

Av mly - 22 maj 2008 09:30

Fin väder idag. Guuud så härligt.

Nyvaken och ska snart fixa lite frukost lagom tills Linus klocka ringer, men ja hinner läsa lite bloggar först :)


Det här kommer bli en skön dag.. Kanske kan bli en mjukglass på stan ?:)

Sen kommer Maya Piraya=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards