Alla inlägg under maj 2008

Av mly - 2 maj 2008 20:51

Tjo!


Efter jobbet iadg for ja hem och bytte om sedan åkte vi ner på Jops och åt mat. Räkcoctail till förätt och sedan fläskfilépasta till varmrätt och sen vin till det. Nu är jag propp mätt. Och ska försöka mig till lite wii fit träning :)


Ha en nice fredag

Av mly - 2 maj 2008 08:49

Igår när jag skulle kika schemat när jag började idag fick ja inte det att stämma. Det var liksom ingen som var där vid öppning och de är ju lite tokigt!Ansvarsful som man är så styrde jag upp schemat. Jag åker in till halv tio i alla fall så kommer Erik vid lunch. Bra Mly :)


Grillat igår var super gott! Efter maten kom jag på att jag aldrig igår tvättade jobbar skjortorna, typiskt.... Fick slänga i dom efter 22.00, maskinen var inte klar förrän straxt innan 00.00, både Linus och jag somnade i soffan. När han väckte mig hade han hängt tvätten så de var bara att knalla in till sängen *skönt*


Idag när klockan rinigde var jag så trött! Snozzade 3 ggr, kan ni tänka er ..Mig? Som klankar ner på att snoozza? :) Nu är jag vaken i alla fall efter mycket om och men och nu måste jag göra mig klar och fara till jobbet.

Får nog ta Linus bil idag. Min har inga vinterdäck. Eller inte hans heller men han har dubbfria, de var kanske *lite* bättrre ändå. Jag vet inte men Linus sa de :)


skönt med Fredag. Ledig i helgen, Längtar



Av mly - 1 maj 2008 21:43

tjooo


Dagen blev liksom fördröjd idag. Allt blev förskjutet :) Lunch blev vid 16.00 typ.. på eftermiddagen idag har Henke o Linus spelat wii och jag har sovit :) Sen kom Freddi en snabbis när han slutat jobba sen for Henke och freddi. Då kokade linus o ja lite te och tog med oss frukt o gick ut på altan och fikade.... Kom på att vi köpte en pil tavla i sthlm förra året också, så den tog vi ut och satte upp! Kastade nog pil 1 timme, precis när vi skulle sluta och gå in för att se på Sanningens Ögonblick träffade Linus mitt i rpick på den där lilla röda :) Coolt, sista kasstet liksom! hehe..


Nyligen har vi grillat och nu ska vi strax äta., Blev lite sent men men så är det ibland :) Grillad kyckling blir det idag med tzatiki......


Nu är det mat tajm.....

Av mly - 1 maj 2008 12:59

Idag var de en sån drän dag som man bara vill tända massa ljus och krypa upp i soffan. Så vi gjorde de:) Men åkte o handlade lite ost innan bara tilol mina nybakade bröd till frukosten.... Nu mätta och belåtna ligger vi i soffan. jag läser en bok som ehter "Läckert på grillen" typ kokbok :) Och Linus läser boken om Vin och sprit som han fick av min bror i julklapp!


Henke ringde för ett tag sedan, han skulle komma förvi en sväng. Annars ska vi bara ligga inne och kika ut på regnet! ;D

Av mly - 1 maj 2008 10:08

Freddi kom över vi drack lite vin och började skära upp lite grönsaker. Ingen Linus kom han var tvungen att greja lite mera på jobbet. Men tillslut kom Linus hem :) Då åt vi snabbt och sen blev vi hämtade av Gunilla!


Hos dom fick vi ett glas vin sen for vi till Lillhällom och kikade på brasa och mötte Linus kusiner med familj. Vi hade vår nya kamera med oss men ja hittade ej usb kabeln så får lägga in bilderna när Linus vaknar.


Efter brasan åkte vi till Lasse & Gunilla igen och där blev de lök soppa och sen lite plock tacos.... Smarrris.... Fick sen jordgubbar måste vart dom första ja ätit i Sverige i år! De var gott.....


Ja och Marina var riktigt trötta, kanske var efter allt röd vin :) och för lite rörelse..hehe... vid kvart i ett kom en taxi och hämtade oss...


Sen nu sitter jag här. Känner mig rätt sliten faktiskt. Det var länge sedan !

Dagen till ära är vi lediga så skönt, även tillsammans....


Hoppas familjen i Eskilstuna hade ent oppen kväll med nära och kära. Tänker på er, Älskar er Alla <3

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards