Alla inlägg under maj 2008

Av mly - 13 maj 2008 17:22

Ja glömde ju berätta att ja idag beställde ett smycke. Fick ju tillgodo för nåra veckor sedan på en smyckesbutik här i stan. För armbandet ja fick av Linus när ja fyllde förra året pajar ju hela tiden tyvärr:(


Men de var ju bra att ja hittade något annat fint. Detta armband beställde jag istället..

Bilden ja hittade på Google blev rätt liten. Men de är ett armband från Efva Attling, de står på en bricka, HOPE.... Ja tyckte de var jätte fint..


Jag har ju sedan tidiagre detta halsband som ja fick av mamma och pappa förra året när jag fyllde åxå..

 


Kommer passa fint tillsammans....

Hoppas ja får armbandet till helgen :) Längtar...

----------------------------------------------------------

Nu är lassagnen klar. Det är bara stoppa in den, när man känner att man börjar bli hungrig i magen.. Toppen!

Av mly - 13 maj 2008 16:04

Nu har jag sköljt ur håret... et blev bra.. :) LIte ljsua slingor är alltid skönt så här till sommaren .. Ska föna håret snart så ser man det lite mera..


Veronica hämtade ju upp mig efter 11 nångång åkte ner på stan och hon shoppade en klänning. Sen åt vi på Cogge House, hör och häpnad, jag köpte ej sallad:)) haha.. de blev en varm Sub!


Sen åkte vi hit började dra ut slingorna ur hättan, sen åt vi glass medans allt kladd var i håret! Vi vågade inte ha i de så länge för vi kom på att när vi började lägga i de där kladdet hade de ju redan gått ca 30 min :9 man vill ju inte tappa håret *ler*


Men nu åkte hon just till jobbet.


Jag ska nog förbereda lassagnen till kvällen. Göra köttfärsåsen o bechamlelsåsen så är de bara ugnen sedan.. Bra idé Mly!


Bra Gunilla duktig du är :) Du är rolig du haha..

Av mly - 13 maj 2008 10:19

Idag är det min namnsdag

Jag heter precis som den här blomman

 

Linnéa....


Nu ska jag hitta nåra kläder sen ska ja möta Veronica nere på stan för en lunch och köpa sling grejs till mitt Hair....


Hon på banken hade ej tid med mig idag så får gå dit när jag är ledig på torsdag istället. Men de går nog lika bra de.


Knasig kille med på High Chaparall igår.. Hmm.. :) Men kul att det drog igång igen. Alltså de programmet. Men ja gilalr 100 höjdare, Sverige mest :) Det är så kul..


Nää nu måste ja kila och bland mina kläd högar. Kjol kanske?

Av mly - 12 maj 2008 21:06

veronica, vet du vad jag äter?=)

Annanas .... *hihi*


Linus slockade efter maten. Han är slutkörd!

Maten var god i alla fall.

Nu äter jag annans och pratar

strunt med lite kompisar på msn medans

han snarkar brevid mig.


men vi ska kika på High Chaparall om ett tag får väcka han då,.

Av mly - 12 maj 2008 19:46

Maten står och är alldeles straxt klar... Mums jag är så Hungrig!

Pasta snäckor med pasta sås... Gottis..


Finns inte så mycket att säga om dagen, jobb jobb o jobb-- :)

Imårn är jag ledig och ska träffa Veronica ( min privata frisör ) hihih...


Nu är det mys med hjärtat framför tvn

Av mly - 12 maj 2008 07:39

Tidig morron idag.. Gick upp för 30 min sedan! Och nu ska vi åka till jobbet. Linus ska bara göra sig klar. Jag är färdig, så hann ja blogga också..


Idga är det en lång dag för mig 8-19..

Imårn är jag ledig..... :)))

Men jag ska till banken och kolla läget där, de är lite knas med mina fonder=/ Sen, Veronica vill du slinga mitt hår ?? :)


Nää nu måste han vara klar så vi hinner!!

Av mly - 11 maj 2008 20:57

Det blec tacos till middag förut idag.. Linus mår inte så bra.. Sover just nu i soffan. Det ahr vart en lång vecka för han, ingen ledighet... och sen kursen i sthlm..... *ja tycker synd om honom*.... Han är inte ledig förrän till helgen heller =(


 Nu ska ja ta fram lite glass med strössel och choklad sås och gotta de till sanningens ögonblick.. :)

Av mly - 11 maj 2008 20:48

Tre namn du går under:

  • Emily 
  • Em
  • Älskling


Tre saker som skrämmer dig:

  • Om ja glömt stänga av spisen, låst dörren mm :) 
  •  att någon i ens familj far illa 
  • Våld



Tre saker du har på dig:

  • Randiga mjukisar från Gina Tricot 
  • Linne, Roxy
  • Blå strumpor


Tre saker du tycker om:

  • Familjen 
  • Mina vänner 
  • Varma sommardagar på stranden och på altanen


Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

  • Jobba 
  • Vara ledig
  • Grilla :)



Tre av dina favoritlåtar just nu:

  • Jag har nog inga favvisar...
  • erurummm
  • :)


Tre saker du verkligen vill ha:

  • Mycket pengar
  • En Laptop
  • En snygg bil, helst svart :)

Jag utmanar, Marina, Frida, Romanique


(Jag som är sämst och vet ej hur man länkar ) haha..

Nåt dataproffs som kanske kan tala om det? Ja vet att du Veronica gjorde förut men ja har glömt :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards