Alla inlägg under februari 2008

Av mly - 21 februari 2008 09:49

Tradera grejerna går rätt bra. Bättre än jag trodde :) skoj!


Linus Free day idag, men ska jobba åt en som är sjuk! Jag jobbar ju endå så spelar ju ingen roll, bara vi får vara ledig nu i 3 dagar som vi har tillsammans.


Jag är jätte hungrig i magen, ska gå och kirra frukost snart!


Föresten, sista Prison Break, shittans vad de var spännande igår....... Slutet, ja.. LInus tyckte det var bra... Jag tycker synd om Scofield.... Ja sa till Linus att han kan ju få bo med oss :) Men slutet gott allting gott eller hur är det man säger!


Måste köpa ny dusch slang den har spruckit så antar att ja måste hjälpa Linus att duscha idag :) Man måste liksom hålla i den med en hand och då är det svart att tvåla in sig osv med bara en hand, ja får agera dusch hjälp. Det gjorde han åt mig igår :)


ha´re!


Av mly - 20 februari 2008 20:37

Nu är mätt och belåten, igen!


Det blev i alla fall en trevlig dag. Åkte till Birsta emd Marina, Maya och Marinas mamma Britt- Marie.. Vi åt mat på Charm och shoppade. Jag shoppade äntligen min skjort tunika som ja kikat på i alla härrans år, ne men skämt å sido i alla fall i 2 veckor :) Sen även en mysdress på H&m, måste ju ha nåt gossigt att ha på sig i fjällen :)

Marina var lite sugen på att köpa en likadan, hade vart sött när vi bdåa var där sen *hiih*


Sen åkte Britt Marie hem och Maya blev hungrig och vi satte oss på Draken glass, Maya fick gröt och jag o Marina provade på glassen! Det var god glass...


4 var det dax för jobb! Jobbade idag endast 4 timmar, de går rätt fort...


Imårn ska vi båda jobba sen är vi ledig i 3 dagar, skoj! På fredag ska vi umgås med Matte & Veronica :) Skoj!


Nu är det dush tajjm

Av mly - 20 februari 2008 11:55

När man går upp så där tidigt får man ju så mycket tid över. kan vara skönt ibland om hjärtat är hemma, då har man genast mycket mera att hitta på.

Vad gör man när man är ensam?


Ja, har kikat alla bloggar ja brukar läsa, har kikat alla sidor ja brukar kika osv..


Kom att ja skulle ju börja greja med en 1 års present. Det är ju någon som fyller 1 år snart :)


Undrans om man ska fixa sig kanske.

Av mly - 20 februari 2008 09:29

Gullig du är William, vilken fin kommentar. Jag längtar också tills nu kommer hit. SKa bli jätte skoj! När ni kommer hit har vi massa och berätta om vår resa osv :) Och vi jätte bruna, hoppas jag :) kram på dig!


Idag var en sån här dag ja inte kunde sova. Linus började klockan 8. Skulle hjälpa Freddi med forecasten. När han hade åkt vad jag pigg som en, ja vad ska man säga nu då, nötkärna kanske.. :)


Så ja gick upp vid 8, helt sinnes. Igår blev en sen kväll, Henke och Freddi kom efter 10 nångång... så vi bröjade inte kika filmen förrän vid 23.00 Filmen va bra i alla fall, han är rolig Jackie Chan (eller hur det stavas) :)


Nu sitter jag och äter rostad macka .. och dricker juice! Nu är ja mätt som en plätt *fniss*


ja vad ska man hitta på idag då? Börjar när Linus slutar =/ jaja..Äsh!

på sundsvallstidning på internet varnar dom för att man ska gå ut, de förstår jag verklilgen. Vem vill bryta benen utanför dörren? Vi är nog sveriges halkigaste stad! You Bet!


Nu ska ja kika lite på Tradera.....

Caaio

Av mly - 19 februari 2008 21:48

hehe att ja älskar ordspråket. Min omröstning på bloggen påvisar dock att de knappt finns nåt som heter så=/ men Vadå? Äter man många plättar blir man ju mätt ?? Inte sant?


Efter jobbet idag skjutsade ja sandra till en kompis.. Och ja åkte hem och bytte om. Sen tog Linus och jag bilen till hans föräldrar där de bjöds på fläskfilégryta med ris. Gottis!! Och matlåda fick vi, snällt..  De blir sällan matlådor hemm nufötiden, man gör mat så att de precis räcker liksom!


Henke ska komma förbi om ett tag och hämta lite movies som vi kirrat åt han. Sen hyrde vi en film på macken som vi ska se, rush hour 3. Hoppas den är bra...


Imårn börjar jag 4, skööönt.. Sova länge, vilket ja behöver...


ha en mysig kväll, de ska ja ha!

Av mly - 19 februari 2008 10:36

TRÖTT?


Har ju iofs inte fått sova så mkt senaste dagarna. Sen i fredags, lagt sej sen och gått upp tidigt och jobbat! Fram tills igår då. Vi la oss erhm.. halv 11 kanske :) Ja var super trött när klockan ringde 10.00 JAG EMILY snooozade, kan i tänka er. Jag som i vanliga fall fluger upp! Ja gick upp en stund senare, super duper trött i alla fall. Nu har ja fått i mig en macka och piggnar på mig lite.


Jobba til stängning idag. Linus slutar tidigare.Ikväll ska vi få mat hos Lasse & Gunilla. Det är så skönt när man jobbar till 8 att få de. Annars blir de mat så sent, fast Linus brukar faktikst göra mat då. Han är underbar min älskling....


Sen är vi ledig hela 3 dagar på raken. LInus 4, ja skulle åxå vilja vara ledig torsdagen........ då hade vi haft 4 dagar.... Inte illa....


Nu ska ja spana för hur det går med mina tradera stuffs.... Är nog ingen än som lagt bud skulle jag tro men men....

Av mly - 18 februari 2008 19:45

linus blev glad övre sin alla hjärtansdags present, han fick den nyss:

 

en klocka. Är den vastängd ser den ut som en trä bit=) as cool. Han sa förra året att han ville han en sån, de kom ja på! Han blev glatt överaskad..


Vi har ätit, jag är pm.....Blää mätt! Pastasåsen blev god, men smakade inte så mkt vitlök men endå..


Som vanligt har vi kikat lite svensson svensson, ska kika ett avsnitt ill när Linus duscaht klart.

ha en trevlig kväll

Av mly - 18 februari 2008 17:53

 


Väldigt fint från Asos.com


Mycket man vill ha. Nu få Linus komma hem så man förstår hur mycket grejerna kostar. De står ju inte i kronor:)

Jag är ju sämst på sånt där..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards