Alla inlägg den 12 februari 2008

Av mly - 12 februari 2008 22:13

Så säger även min käre pojke åxå. Fast han är snart 22 år  :)

Jag ska bara vila ett tag.

Jag ska bara göra de först.

hehe...


Vi skulle ju kika PrisonBreak, men han skulle bara lägga sig i sängen och vila först. Yeah right, han ligge ju och sover där inne..


Han som till och med har sov morron i mårn, jag börjar ju före han:) för engångsskuil.


Nu ska ja kika på coolstuff.se efter nån kul pressy till han....

Av mly - 12 februari 2008 21:09

----------------------------------------------------

Har ätit falukorv och makaroner för ett tag sedan

---------------------------------------------------

pratat med mammsen i telefon

-------------------------------------------------

tittat på svensson svensson

------------------------------------------

nu väntar vi på att det ska komma svensk text till Prison Break

-------------------------------------------------------------------------------------

Av mly - 12 februari 2008 18:03

hej!

Idag har jag bott här precis 1 år. Det var ju

tvungen att frias även. Frida och Veronica koim över.

Jag hade gjort dajmglass typ på vaniljvisp och så

drack vi dricka.


 


 


Frida hade just vart hos tandläkaren :) hon hade banangrejs

på tänderna, därav höll hon för munnen ;)


Vi slog även in saras alla paket till helgen!


Sen åkte vi till Birsta, åt sallad på charm. Och sen blev de lite shopping. Jag köpte örhängen på sister´s och sen en blå vit skjorta på cubus och en vit klänning på rea på MQ, slit o släng klänning ska ha den i egypten tänkte jag.


Sen kom Linus och hämta mig och vi körde även hem Kalle.

Nu ska ja duscha!


Av mly - 12 februari 2008 10:31

http://www.sr.se/cgi-bin/sormland/program/artikel.asp?ProgramID=312&Artikel=1860294


det är en länk som du kommer till sveriges radio(södermanland)

det pågår en omröstning t.o.m fredag. Min mormor är nominerad till årets sörmlänning för insattser inom rödakorset. Tänkte bara be er om en tjänst att lägga en röst på henne. Man kan bara rösta en gång från en och samma dator.

Hon heter Inger Klingensjö!


TAck

Av mly - 12 februari 2008 08:19

Kunde inte somna igår kväll och kunde inte sova imorse.... Vaknade halv 6 imorse, klarvaken... Låg vaken tlls Linus klocka började ringa 1,5 timme senare... sen klev han upp å åkte o jobba och ja klev åxå upp.. Hmm.. fattar inte.. När man väl är ledig liksom!


jaja... btw nu ska ja dricka lite yoghurt och titta på nyhetermorgon...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards