Alla inlägg den 26 februari 2008

Av mly - 26 februari 2008 20:10

Halluu...


Idag på kvällen jobbad ejga lite granna på vitvaror där ja ska börja nästa vecka. Det var jätte skoj !! Gick även bra första dagen idag :)


Skjutsade hem Viktor efter jobbet och nu sitter jag här. Linus ska låsa så kommer om ett tag.. Jag tänkte lkaga egna hamburgare till kvällmat idag.


Kanske ska börja med det nu då, ja är tok hungrig.


Ska bara kika om nån mera Tradera person har betalat!

Av mly - 26 februari 2008 10:51

Försöker räkna ut och jag tror enligt procenten att en person har röstat som jag, på SETAT!


Vem är du ? :) Antar att du är från Eskilstuna, det är ju där vi säger så ... hehe


SETAT är det rätta svaret, för mig i alla fall :)

Av mly - 26 februari 2008 10:07

Köpte ju en ny plattång i lördags på El Giganten, den är super!! Man behöver bara dra genom håret engång, de beoror väl på att den är tok varm...  Men e är ju toppen!


Idag hade man lite sov morgon i alla fall. Skönt :) Ingen väckte en, förutom att Chanel låg på mig,men de är gossigt och de måste man ta vara på när Linus är på jobbet, annars ligger hon ju på honom :)


Nää Nu ska jag äta lite frukost..



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards