Alla inlägg den 13 februari 2008

Av mly - 13 februari 2008 22:00

RÖSTA--->

Av mly - 13 februari 2008 19:00

Vet inte varför jag inte vågar. Känns på något vis som att ja skulle skämmas över de och det fattar ja igentligen inte varför jag skulle göra? Det är så fånigt så de är inte sant men men...Skulle vilja att bloggen var  min dagbok, mina tankar ja det mesta. Där man kunde skriva om allt...Men då skulle ja "fläka" ut hela mitt privat liv för massa människor känns de som.. Jag är inte redo att berätta allt än.


Veronica de känns så bra att ja har dig och att ja kan prata med dig om allt . *kram vännen*



Ja kommer sakta men säkert eftersom att berätta, om jag kommer ha kvar bloggen om nåra år vill säga, så kommer ni få läsa om en spännande resa,



Av mly - 13 februari 2008 17:39

Vet ni vad som just hände?

Hela huset blev helt svart. Jag satt här vid datorn och allt bara dog! Fatta tt ja blev rädd, kol svart i hela lägenheten.. Såg inte ett jota! Tänkte nu kommer de väl nån att typ tar mig. Dom gör ju så på filmer....


Men efter att panik ringt både Linus och hans pappa, så hoppade strömmen igång igen efter nåra minuter...


Nu har ja förberett mig och tänt ljus i hela tv rummet. Det verka ha hänt 1 gång tidigare idag åxå, för när ja kom hem var datorn avstängd. Vi har den alltid på!


Tror ni att det har att göra med stormen??

Av mly - 13 februari 2008 17:00

Tjo!


Jag hade kort dag idag, öppnade sen jobbade jag till 4. Dagen gick super fort. Jag pysslade och plockade omkring och så sen kom Henke till lunch.


Det är storm idag! Flaggstänger flyger all världens väg. Läsko!


Ja åkte i alla fall hem 4, städade trappen, sopade och sen tog jag fram moppen och nu luktar det gott i trapphuhset *bra Emily*


Har just tagit en dusch. Skönt.

Ska skriva en mat lista. Var ju kanon bra när vi stor handlade sist. Räckte ju hur länge som helst. Ska handla så imorgon igen.


Till kvällsmat idag blir de råstektpotatis med lök och morötter sen nåt till de. Har inte bestämt mig än. Har ett tag att fundera, Linus jobbar nåra timmar till.


Nu ska ja slö läsa lite bloggar :)

Av mly - 13 februari 2008 08:43

Den här dagen känns inge bra. Jag känner mig inge fin idag :/

Då blir dagen sällan bra.



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards