Alla inlägg den 11 februari 2008

Av mly - 11 februari 2008 21:00

Sandra och jag åkte och handla lite efter jobbet, nu blir det potatisbuillar... super hungrig..

kanskje blir nåt avsnitt svesson svensson åxå.. vem vet!


Av mly - 11 februari 2008 14:27

Letar febrilt efter en present... Hittade massa fint på internet men tveksam till att beställa endå, man vet ju inte alls hur de ser ut när de kommer :(  Får väl kuta runt i Birsta någon dag istället.


Snart börjar jag jobba. Man kanske skulle ta och sminka sig lite... en idé kanske...


Ge mig Tips på 25 års presenter: (Marina du får gärna tipsa åxå ) ;)



Av mly - 11 februari 2008 13:25

Var ute en sväng efter jag vart på ica och handlat lite.

Väldigt skönt ute tog en bild mot solen :)

 

Ser ni hur skönt det är ? :)


Här är vårt hus

 


 --------------------------------------------------

Nu ska ja äta ost och skink paj. Vad äter ni för gott?

Av mly - 11 februari 2008 13:24

Chanel lilgger alltid på Linus, hur han än ligger så ska hon ligga vid han eller på han... Hon ligger aldrig i mitt knä... Why??


Av mly - 11 februari 2008 12:39

nu ska ja ta på mig lite kläder. Ska fixa en grej. Imårn kommer Frida och Veronica hit. Vi ska pyssla med lite saker till Saras fest på lördag :) Hemlissar... Så jag ska fixa gott fika.... så måste göra de nu så de blir klart tills imårn, nu är ni nyfikna va *ler*

Av mly - 11 februari 2008 12:25

wie hittade en svensson svensson box på nätet... Skoj! Blir att se på den någon dag. Dom är så grymt roliga...


Nu ligger ja i soffan och lyssnar på Rihanna under my umberella.... tänker direkt på när linus och jag var i turkiet förra sommaren, den spelades hela tiden då :) man var ganska less på den när man kom hem sen spelades den massa hela sommaren.. hehe


får se om de blir nån sån musi i egypten nu när vi åker haha.. inte för att ja tror de men man vet ju aldirg :)


Man kanske ska ut en sväng idag endå. Chanel sitter i hallen och solar på en liten solfläck på golvet :)

Av mly - 11 februari 2008 10:41

I natt drömde ja hur mycket knepigt som helst, får inte ens ihop allt. Drömde i alla fall att vi hade en bäbis, en kille.. han var jätte söt.. Sen var vi på nåt tivoli, ja ja fattar inte alls vad jag drömde!

Men bäbis drömmen, blev väl så i och med att vi var hos Matte och Veronica igår....


Nu sitter jcg och äter frukost i alla fall. Gott var jätte hungrig när jag vaknade. Vi åt mat til Miami Ink igår, så vi åt rätt tidigt! Sen kikade vi givetvis på En del av Köping. Älskar de programmet!!


Idag börjar ja jobba när Linus slutar typ:) Men de är rätt skönt med sovmorron. Idag var jag super utvilad när jag vaknade, jätte skönt! Skickade ett sött sms till min älkling och fick ett ännu sötare tillbaka. Allt funkar så enormt bra här uppe, trodde inte de skulle funka så här bra med allt. Saknar givetvis familjen, men de blir ju extra skoj när man ses.


Man blir lite lurad av dte fina vädret. Helt blå himmel ute, sen kikar man på termometern, burr... Kallt! Men hade ja haft en ipod nu hade ja knallat ut :) hiih... Min mp3 är ju paj (saknar batteri) *ler*


Nä nu ska ja strö läsa lite på internet!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards