Alla inlägg den 18 februari 2008

Av mly - 18 februari 2008 19:45

linus blev glad övre sin alla hjärtansdags present, han fick den nyss:

 

en klocka. Är den vastängd ser den ut som en trä bit=) as cool. Han sa förra året att han ville han en sån, de kom ja på! Han blev glatt överaskad..


Vi har ätit, jag är pm.....Blää mätt! Pastasåsen blev god, men smakade inte så mkt vitlök men endå..


Som vanligt har vi kikat lite svensson svensson, ska kika ett avsnitt ill när Linus duscaht klart.

ha en trevlig kväll

Av mly - 18 februari 2008 17:53

 


Väldigt fint från Asos.com


Mycket man vill ha. Nu få Linus komma hem så man förstår hur mycket grejerna kostar. De står ju inte i kronor:)

Jag är ju sämst på sånt där..

Av mly - 18 februari 2008 16:45

Jag var ute en säng på promenad, de är bra för min rygg ( svanskota) som har värkt i 3 tre veckor. Ringde Vc idag för att undra vaarför jag har så ont, speciellet om tar något varmt mot där, igår kväll i sängen när ja skulle osva så kunde ja inte röra mig. Hade så ont!! Men hon på VC sa i alla fall att man skulle promenera och sen skulle ja äta en tablett kur i 1 vecka...


Jag betsällde även vaccin (twinrix) tills vi ska till Egypten. Ska dit nästa vecka tror ja det var och få det.


I alla fall, på min promenad idag höll ja på att halka minst sagt 50 ggr, jag överdriver inte heller. Alltså varje steg man tog var det halt men ja va nära att slå på rumpa i alla fall 20 av dom 50 gångerna. Sinnes!!!


PÅ min promenad hämtade jag ju Linus present, han får en grej från Cool Stuff....ni får veta sedan..


Råkade springa in på MQ åxå, hittade en Fred Perry v ringad stickad tröja, köpte den. Nu när ja va så duktig att städa garderoben idag. I och för sig så städade ja ju för att de skulle bli lite mindre, ehhe sen går jag och köper en till.. men  jajja denna passar ju bra:)


Ska laga en ny pastasås idag, Morten har tippsat mig.... Bacon och chaminjoner, och vitlöksost o grejer... LÅter mumsigt! Hoppas de blir lika bra som de lät när hon berättade :) hehe...


Nu ska js lå in Linus paket :)

Av mly - 18 februari 2008 14:24

Shittans vad jobbit det är att pilla med Tradera grejer när man ska lägga upp saker.. Först väga allt och veta vad de blir för frakt och sen fota allt och göra om bilderna till rätt storlek och sen tar de minst 1-2 timmar att lägga upp allt åxå...


Nu är ja klar i alla fall... Var tvungen att rensa lite :)

Får se om de blit något sålt..


Nu äter jag lite mat...


Ska knalla ner på stan med min Ipod:) och hämta ut Linus Alla hjärtans present som kom idag fick jag sms om.. Bra!


ha en bra dag

Av mly - 18 februari 2008 07:47

Ja då var klockan väldigt tidiigt på en ledig dag. Ni undrar säkert vad jag gör uppe? Jo, min pappa och hans Ingrid kommer hit. Det blir myskläder orkar inte dra på mig nåt snyggt så här tidigt:) Det är ju trotts allt bara familjen, men endå..


Har tänt lite partylite  ljus, har öppnat en ny doft dagen till ära. Luktar jätte gott. mums...


Linus börjar till 10 idag så han kunde vara med nu på morron, de tyckte jag var skoj!


Burman, ja skulle påminna dej om vårt XBOX360!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards