Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

minst 50 ggr

Av mly - 18 februari 2008 16:45

Jag var ute en säng på promenad, de är bra för min rygg ( svanskota) som har värkt i 3 tre veckor. Ringde Vc idag för att undra vaarför jag har så ont, speciellet om tar något varmt mot där, igår kväll i sängen när ja skulle osva så kunde ja inte röra mig. Hade så ont!! Men hon på VC sa i alla fall att man skulle promenera och sen skulle ja äta en tablett kur i 1 vecka...


Jag betsällde även vaccin (twinrix) tills vi ska till Egypten. Ska dit nästa vecka tror ja det var och få det.


I alla fall, på min promenad idag höll ja på att halka minst sagt 50 ggr, jag överdriver inte heller. Alltså varje steg man tog var det halt men ja va nära att slå på rumpa i alla fall 20 av dom 50 gångerna. Sinnes!!!


PÅ min promenad hämtade jag ju Linus present, han får en grej från Cool Stuff....ni får veta sedan..


Råkade springa in på MQ åxå, hittade en Fred Perry v ringad stickad tröja, köpte den. Nu när ja va så duktig att städa garderoben idag. I och för sig så städade ja ju för att de skulle bli lite mindre, ehhe sen går jag och köper en till.. men  jajja denna passar ju bra:)


Ska laga en ny pastasås idag, Morten har tippsat mig.... Bacon och chaminjoner, och vitlöksost o grejer... LÅter mumsigt! Hoppas de blir lika bra som de lät när hon berättade :) hehe...


Nu ska js lå in Linus paket :)

 
 
IdaB

IdaB

18 februari 2008 18:10

Tack :-D *älskar i massor*

Men du får allt ta o införskaffa broddar, så du inte rammlar o gör dej mer illa juh!!
-tantvarning- i know men kan va bra emellanåt! ;-)
Kram

http://www.backeus.bloggagratis.se

 
F

F

18 februari 2008 20:46

När jag tog Twinrix (som man får gå 3 gånger och ta) Så stack hon fel en gång så det gjorde as ont! *skräm-skräm* :p

http://friday1984.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards