Alla inlägg den 7 februari 2008

Av mly - 7 februari 2008 21:08

Denna skjort/tunika älskar jag. Jag la undan den här

om dagen men glömde hämta ut den.

Måste köpa den, såå fin!

 

Sen denna väska, så sött. Gillar den stilen på väskor

fast ja inte äger någon nu. Måste införskaffa mig en:)

 


Av mly - 7 februari 2008 20:19

Denna sida är värd att besöka. Min bror läser kursen UNg företagssamhet och har ett grymt bra syfte med deras projekt. Ta en titt får ni se...


http://www.artwithlove.se/

Av mly - 7 februari 2008 20:05

Tjo


vilken lång dragen dag, helt sinnes.. Men men, ont i huvve har man åxå=/ men kan bero på att man dricker lite åxå.. Slutade ialla halv8 idag skönt, 30 min innan stängning gör mycket. Ringde och beställde en kebab rulle, orka gö mat till sig själv, nää.. Så åkte hem och duscha och satte mig och åt och tittade på kändis jepordy, eller hur de nu stavas..


Datorn i tv rummet är fortfarande kaiko... Men idag kommer ju min äslkling hem :) dom åkte vid 19.00 så han kommer lite senare.. åhh gossit, ska slänga mig i hans armar...


I helgen är vi lediga. Skönt. Imårn jobbar j bara 4 timmar de är endå helt ok, annars blir de lungt i helgen. Ska ut och äta med Veronica och Kalle (fira att ja bott här 1 år ) *ler* funderar på om vi ska besöka Matte och Veronica och deras lilla Oliva åxå, vore skoj! En semla måste man ju få i sig åxå, inte hunnit med de än..


nu är de blogg läsning på högsta nivå¨!

Av mly - 7 februari 2008 09:30

Jag hade besöksrekord igår :) 148 läsare.. SKoj! Keep gooing ...


Nä nu måste ja fixa mig ..CIao!

Av mly - 7 februari 2008 09:22

Söta sara sov ju här igår hämtade upp hon och vi skärde upp massa frukt och la oss i sängen och kikade på Stig Helmer filmer, skoj!

Vi hade klockan på halv 8, gjorde lite frukost sen gick hon till bussen. Ja sov en halvtimme till efter att hon gått. Idag ska man ju faktiskt jobba så kan ej sova bort hela dagen fast än man känner att man skulle behöva det.


To night kommer älsklingen hem... Wiieee.. Kommer slänga mig i dina armar..


Nu måste ja kolla schemat så att ja börjar när ja tror att ja börjhar ..OPS!



Av mly - 7 februari 2008 09:22

Söta sara sov ju här igår hämtade upp hon och vi skärde upp massa frukt och la oss i sängen och kikade på Stig Helmer filmer, skoj!

Vi hade klockan på halv 8, gjorde lite frukost sen gick hon till bussen. Ja sov en halvtimme till efter att hon gått. Idag ska man ju faktiskt jobba så kan ej sova bort hela dagen fast än man känner att man skulle behöva det.


To night kommer älsklingen hem... Wiieee.. Kommer slänga mig i dina armar..


Nu måste ja kolla schemat så att ja börjar när ja tror att ja börjhar ..OPS!



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards