Alla inlägg den 4 februari 2008

Av mly - 4 februari 2008 21:50

 


Gillar du Sushi, att du t.o.m vill sova på dom? Du ska du nog köpa dessa kuddar

Knepiga...


Nä nu ska vi packa Linus väska sen krypa ner i sängen och gossas..han åkjer ju sen =( Bläääääääääääe

Av mly - 4 februari 2008 19:41

värsta stressen att hitta byxor innan jobbet imorse....H&ms är knepiga tycker jag och allmänt kass kvalite, typ tappar färgen direkt.. Så gick nog runt i alla butiker typ.. Börjat handla som sagt en del på Espirt gillar deras kläder och hittade ett par svarta byxor där, kostym stile... Det är så bra där för dom har korta modeller, de passar mig super bra!

Men då kom problemet, hmm..kan ju inte ha mina puma skor till dom byxorna, sprang in på euro skor, 70%, hittade ett par svart skor där typ pumps.. super fina. 80:- helt ok.. men attans had eju på mig röda knä strumpor idag till leggings, kan ju inte ha dom i dem skorna, var tvungen att åka hem o byta!!


Sen var det jobb dax,,,,


Just hemkommen och ny duschad.. Linus kom just hem åxå, nu ska vi laga mat.. *kurrrr i magen*...

Av mly - 4 februari 2008 09:41

Typiskt när man nästan är ledig i alla fall börjar 4, då är de nån som är sjuk på jobbet så mna ska komma in tidigare och kanske jobba en ledig dag i mitten va veckan.. Bläääääääääääää! ja vill ha mina lediga dagar så ja hinner fixa....... Nu när lInus ska åka bort åxå!!


jaja men vad ska man säga, de är ju bara tt jobba. Men en sak måste ja fixa innan jobbet, nya jobbar byxor. Mina gick ju sönder.Vad många byxor man måste köpa åxå, köpte ju nya för kanske 3 månader sedan?  Kan ju inte gå med ett par byxor vars knapphålet är ihopsnörat med paketsnöre... går ju inte...


Nu har jag fått klaga av mig lite.. Sårry, men usch ja!


Kvällen igår blev tidig för oss båda, åt sallad och kikade på En del av kjöping som jag älskar.

 jag har kommit på ett jag ska läsa en kkurs på universitet tror ja....

Rehabliteringsvetenskap, Handikappvetenskap, den ligger på 30 poäng och utspelar sig över en termin tror ja det var. verkar jätte intressant.. Vad tror ni om det?


Nä man bör väl fixa sig för att jopbba då!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards