Alla inlägg den 6 februari 2008

Av mly - 6 februari 2008 21:48

ja som sagt idag har jag vart på intervju

men säger inte vart. Verkar intressant men

får se vad dom har att erbjuda.

Jag trivs mycket bra på mitt nuvarande jobb,

de är inte det utan känner att jag vill ha ett

EGET jobb!


Får veta om drygt 1,5-2 veckor hur det blir!!


Så länge får ni hållas på sträckbänken:)

Av mly - 6 februari 2008 21:42

Just hemkommen från lase och gunilla. Micke, marina o lilla maya kom åxå, skoj! Maya är för söt....Hon blir så fort tor ju!:D


Fick god mat.. TYckte ja skulle vara duktig och sova själv och när ja kom hem till en svart lägenhet kände ja hjärtklappningen.. usscha.. ringde Linus och han tyckte ja skulle åka till hans föräldrar, men ja vill inte att Chanel ska vara själv, hon vill vel det lika lite som jag? inte snat? Joo


så ja smsade söta Sara....... Så ska hämta henne om ett tag... så får ja henne som säng kompis i natt med, snällt!!


Ja jobbar i mårn i alla fall d¨å går dagen rätt fort.. Sen får det vara nog med dessa utbildningar.. och hörs sen!!

Av mly - 6 februari 2008 15:45

Usch vilket skit väder de är idag. Blött och blaskigt!! Uscha..

Dumma mig tog ju på mig mina mocka stövlar idag bara ja hade parkerat bilen blev ja dygnsur om fossingarna... :(


Tog en tundbrödsrulle på stan, gott :)


Gjord ett ärenden på stan och sen åkte hem...

Är hemma nu i alla fall ska sedan åka och handla lite åt gunilla från ica. Ja ska få mat där ikväll! Snällt... Seddan ska ja gossa med lill tjejen här hemma! .....


Längtar til imår kväll*love*

Av mly - 6 februari 2008 12:10

Nää usch, ja får inte vara rastlös idga fast jag är ledig!

Dagen kommer då kännas på tok för lång.

Och kommer att sakna min älskling ännu mer än vad jag redan gör.


Vad ska ja göra ???

Av mly - 6 februari 2008 11:00

VOTE ---->

Av mly - 6 februari 2008 10:47

helu hwlu..


Igåre for ju Linua på lkurs till Estocolmo, jag åkte och jobbade och det kändes som välrdens längtsa dag. Jag överdriver inte. Skjustade hem Janzen efter jobbet och hämtade upp Sara. Sara och jag köpte mat på Saigon och åkte hem till oss och åt. Kikade på tv och sen tänkte vi kika lite på internet, men givetvis när ja är själv hemma så ska datorn protestera !!!! Trådlösa överföringen mellan tangentbordet och musen vill inte funka. Jag har försökt med allt som LInus har visat mej hur man kan fixa det, men ingte funkar ! Off Course..


Men som tur är har vi en dator till :) Dagarna är räddad, hallå hur blir det annars med bloggen :) *ler*


Sara och jag kikade i alla fall på Hundtricket, så bra film!!

Gick o la oss och kikade på lite filmer från när jag var liten, typ lilla sportspegeln*pinsamt* men kul =D


Vi gick upp vid halv 8 i morse, ja gjorde frukost och sara sen gick hon till bussen. Då la ja mej i soffan med Chanel som kröp in under mitt täcke och vi sov 2 timmar typ... Nu ska ja äta lite frukost och hoppa in i dsucshen. Ska ner på stan och göra ett viktigt ärende på eftermiddagen!!!


Hare nice..

och älskling om du lånar fredriks dator och läser min blogg där nerifrån...

Jag Älskar Dig!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards