Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

varför går elktroniken pah när mannen inte är hemma?

Av mly - 6 februari 2008 10:47

helu hwlu..


Igåre for ju Linua på lkurs till Estocolmo, jag åkte och jobbade och det kändes som välrdens längtsa dag. Jag överdriver inte. Skjustade hem Janzen efter jobbet och hämtade upp Sara. Sara och jag köpte mat på Saigon och åkte hem till oss och åt. Kikade på tv och sen tänkte vi kika lite på internet, men givetvis när ja är själv hemma så ska datorn protestera !!!! Trådlösa överföringen mellan tangentbordet och musen vill inte funka. Jag har försökt med allt som LInus har visat mej hur man kan fixa det, men ingte funkar ! Off Course..


Men som tur är har vi en dator till :) Dagarna är räddad, hallå hur blir det annars med bloggen :) *ler*


Sara och jag kikade i alla fall på Hundtricket, så bra film!!

Gick o la oss och kikade på lite filmer från när jag var liten, typ lilla sportspegeln*pinsamt* men kul =D


Vi gick upp vid halv 8 i morse, ja gjorde frukost och sara sen gick hon till bussen. Då la ja mej i soffan med Chanel som kröp in under mitt täcke och vi sov 2 timmar typ... Nu ska ja äta lite frukost och hoppa in i dsucshen. Ska ner på stan och göra ett viktigt ärende på eftermiddagen!!!


Hare nice..

och älskling om du lånar fredriks dator och läser min blogg där nerifrån...

Jag Älskar Dig!

 
 
Friday

Friday

6 februari 2008 13:17

jag vill oxå se när du är med i tv!

http://friday1984.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards