Alla inlägg den 27 februari 2008

Av mly - 27 februari 2008 19:02

Efter jobbet idag åkte jag ner på stan och mötte upp Marina. Vi gick lite på bok rea. Marina shoppade tonvis med böcker så hon blev helt slut i armarna. Jag hittade inte en enda bok som föll mig i smaken. Jag är kanske ingen bokmal men har ju lläst böcker förut :) Höll på att säga att ja har ju läst i mitt förra liv....... haha.. Vilket det nu är ;)


Marina köpte en super söt jeans kjol på POP åxå till lilla Maya... Hon kommer bli så fin i den!


J har inte gjor så mycket hemma.

Nu ska jag ta tag i köket i alla fall, disk och stuff!


Blir falukorv o makkisar sen.

Lälste på Veronicas blogg att idag är det ju bra grejer på tv åxå , skoj!

tack för påminnelsen!

Av mly - 27 februari 2008 18:33

Inledande

Fullständigt namn: Emily, Linnea Törnqvist 

Din ålder: 22 år

Födelsedag: 30 aug

Syskon: 5 st, 3 hos mamma och 2 hos pappa.

Hårfärg: Brunt med ljusa slingor :)

Ögonfärg: Blå/grön


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Många bra vänner 

Har du en pojkvän/flickvän? Ja

Hur länge har ni varit ihop? 1år 3 mån

Hur långt var ditt längsta förhållande? 2år

Vem kysste du senast? Linus

Vad shoppar du helst? Heminredning

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 1 i svanken, mitt namn.

Hur många skor har du? Många

Hur många par byxor har du? Som jag kan ha ? *ler* ne men kanske 10 tal

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja


Favoriter

Färg: grå och svart

Mat: Vi är nog familjen pasta :)

Killnamn: Det är svårast.. :)

Tjejnamn: Saga

Ämne i skolan: Bild

Musik: Lyssnar på det mesta

Fras/mening/uttryck: Jiiises...


Har du någonsin..

Snusat? Nej

Rökt? Ja

Hoppat bungee jump? Nej

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas? Nej

Nakenbadat? Inte offentligt

Varit kär? Ja!


Extra grejer

Tar du droger? nää usch

Vad använder du för schampoo? Herbal essences eller sunsilk

Vad är du mest rädd för? äckliga småkryp + att sova hemma själv

Vilken bil skulle du vilja ha? en svart :)

Hur många MSN-kontakter har du? 62

Hur många av dem är online just nu? 31


Slutfrågor

Pizza eller choklad? Pizza

Tränar du? 2 ggr på ett helt år. Gud vad jag är dålig.....Skäms!

Hur ofta? ...För sällan..

Guld eller silver? Guld

Vilken film såg du sist på bio? I am a legend ( ja blunda ifos nästan hela filmen, men jag var där i alla fall )  :)

Vad vill du helst av allt göra just nu? Läsa bloggar :)


Jag utmanar 


Romanique & Sara ( Krysset) =)

Av mly - 27 februari 2008 08:34

Tjo!


jag blev utmanad av Verinica igår så jag. Jag hinner inte svara på dom grejerna nu, men tar det efter jobbet! Så håll utkik....


Blev rätt tidig kväll igår, Linus är oftast jättte trött när han börjar 8 på mårron, inte så konstigt iofs.. Men vi gick in i sängen efter halv 11 o la oss, ja kikade på filmen på canal+, Break Up med jennifer Aniston, den är charmig men sorlig tycker jag. Sen somnade även jag! Och katten i mitt knä *sweeet* Hon har mer o mer börjat lagt sig hos mig :)


Idag börjar Linus efter mig, de är enormt sällan de händer! Skönt för han att sova ut. Men jag slutar före honom, för engpngsskull :)) hihihi!!

Ska hämta ut klóckan fr coolstuff idag, den nya hade kommit....


Nu måste ja sminka mig.. Ciao!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards