Alla inlägg den 21 februari 2008

Av mly - 21 februari 2008 21:44

jaha det var väl bara att erkänna då.

Linus är rätt stolt över att Google var på

hans sida!!

:)

Måste komma på en ny annan bra ömröstning


Av mly - 21 februari 2008 21:35

Lite tufft va?

www.cosmeticsfairy.co.uk

Av mly - 21 februari 2008 21:07

Det kliar massa på min läpp....... Linus sa att de var bra me isglass då=)

de lät bra tyckte jag. Ska få en hallon isglass.. *yummie*



fil

Av mly - 21 februari 2008 19:41

Tjaao...

Slut jobbat för dagen...

Linus åt på Max vid fem så han var inte så sugen på mat, så ja åkte efter jobbet och handlade fil.. Det var gott!


Finns dock inte så mycket att berätta, har inte hänt så mycket.. Tråkigt nog..


Nu är vi ledig i 3 dagar i alla fall.. Och imårn kommer Matte och Veronica hit nångång på eftermiddagen och gör langos med oss :) GOTTT

Av mly - 21 februari 2008 09:49

Tradera grejerna går rätt bra. Bättre än jag trodde :) skoj!


Linus Free day idag, men ska jobba åt en som är sjuk! Jag jobbar ju endå så spelar ju ingen roll, bara vi får vara ledig nu i 3 dagar som vi har tillsammans.


Jag är jätte hungrig i magen, ska gå och kirra frukost snart!


Föresten, sista Prison Break, shittans vad de var spännande igår....... Slutet, ja.. LInus tyckte det var bra... Jag tycker synd om Scofield.... Ja sa till Linus att han kan ju få bo med oss :) Men slutet gott allting gott eller hur är det man säger!


Måste köpa ny dusch slang den har spruckit så antar att ja måste hjälpa Linus att duscha idag :) Man måste liksom hålla i den med en hand och då är det svart att tvåla in sig osv med bara en hand, ja får agera dusch hjälp. Det gjorde han åt mig igår :)


ha´re!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards