Alla inlägg den 15 februari 2008

Av mly - 15 februari 2008 19:41

tjo


en helt vanlig dag på jobbet! Tills min pappa stod där framför mig i butiken. Vi har nog inte setts på 2 år.... Ja trodde inte de var sant. Han bor i Mora. Men hans nya tjej kommer från Sundsvall så dom var upp och hälsade på :) Ja blev jätte glad! Linus hade ju inte träffat han heller. Så vi ska till pappas tjejs stuga nånting och äta middag ikväll, jätte mysigt!


Jag har jobbat klar, väntar bara på Linus som ska låsa idag.


Nu ska ja vara lite social med viktor som slutat med sitter och äter fredags middag på jobbet :)

Av mly - 15 februari 2008 10:04

Tack alla ni som hjälpte ill och röstade på min mormor. Det stod mellan henne och handbollsmålvakten, rösterna räknas fortafrande står d epå hemsidan. Treor dock hon förlorade på sista dagen=/ stackars mormor. Men men hon är glad ändå!


Idag har vi sovmorgon.... Har dukat fram lite frukost nu och ska äta lite, sen hämta upp tvätten och åka till jobbet,.,


Min IPOD är färdigladdad så idag får jag leka med den :) De finns spel i den åxå, quiz o grejer, kul :) Och massa bra musik som ja la in igår :)) Ska ha den i bilen när vi åker till jobbet....


Tajoo


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards