Alla inlägg den 17 februari 2008

Av mly - 17 februari 2008 22:37

Hittade Linus Kabel  som man ska ha mellan mobil och dator, kul då kunde vi få över lite bilder :)


Här kommer från i somras, när min familj var upp hit och hälsade på

 


 



 



Man va ganska brun då=) Längtar tills vi ska til egypten så man kan få lite färg.. Till sommaren sedan ska ja färga ljust hår igen, Jag trivdes rätt bra med det då. Nu hatar ja mitt mörka ...


Här kommer en bild från i fredags på  min pappas hund Dag. Välrdens finaste hund...

 


Blev rätt bra bilde trotts att de är taget med mobil kamera. Bilder ute ger ju bäst resultat i alla fall. Men endå...


Nu har vi i alla fall städat och härjat här hemma. Efter 08.00 i mårn bitti får vi frukost främmande. Pappa och INgrid kommer och ska äta frukost här innan dom far hemmåt åt Mora. Skoj!

Av mly - 17 februari 2008 22:20

Tjo Hej


Här kommer massa bilder från Marinas 25 års kalas..


Av mly - 17 februari 2008 17:21

så då var det färdig jobbat!

Äta lite gulash soppa tror ja de blir.. Sen byta om och åka och fira Marina. Skoj! Länge sen man träffade lilla Maya åxå .. får se om hon springer omkring nu..


Av mly - 17 februari 2008 09:33

Goddagens....


Frida dök upp här igår och jag fixade mig i ordning, HIttade som vanligt INGET att ha på mig för man äger ju inga kläder * Ler* Jaja efter ungefär 25 byten så tog ja på mig min nya skjorta som ja köpte i måndags som jag tycker om mycket! Så skön.... Så fin :)


Veronica och Kalle kom, vi lämnade Kalle kvar här med Linus och vi tjejer åkte ut till 25års festen... Sara fick ett jätte paket av oss som vi hade lagt massa små paket i, jätte skoj.

 

Och i och med att Sara gillar Rosa så var det emsta rosa :) GIVETVIS....


Sen kom Kalle och Linus dit åxå, vi sjöng lite singstar. Jätte skoj, jag skulle nog vilja ha en ps2 :) Det är ju super kul ju. Synd att det inte finns till Wii, eller Xbox360 som vi åxå har men har inte sett de på 1 år som ja bott här i alla fall, Vore kul att ha tillbaka det !! BURMAN........  Ja vet ett ställe som säljer sånna Burman? Du kna köpa ett där... Typ ELGIGANTEN,,,, Ta med de till jobbet nu på måndag! Skärpning..


Ja hann efter jobbet springa in på h&M och köpa en väska igår..

 

Supe Söt tyckte ja :) Har länge velat haft en sån väska !!


Nu ska ja fixa mig ska åka och jobba snart. Ska hämta Romanique åxå innan.


Ikväll ska vi fira Marina :) skoj..


Igår på jobbet fick jag jätte ont i magen på höger sidan rätt långt ner, har haft sen dess=/ Så blev ju ingen utgång igår, vi åkte hem vid 12, eller fick skjuts av Veronica. Tack, snäll...de hugger till liksom ibland och ibland gör de konstant ont :(

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards