Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Lite Pics

Av mly - 17 februari 2008 09:33

Goddagens....


Frida dök upp här igår och jag fixade mig i ordning, HIttade som vanligt INGET att ha på mig för man äger ju inga kläder * Ler* Jaja efter ungefär 25 byten så tog ja på mig min nya skjorta som ja köpte i måndags som jag tycker om mycket! Så skön.... Så fin :)


Veronica och Kalle kom, vi lämnade Kalle kvar här med Linus och vi tjejer åkte ut till 25års festen... Sara fick ett jätte paket av oss som vi hade lagt massa små paket i, jätte skoj.

 

Och i och med att Sara gillar Rosa så var det emsta rosa :) GIVETVIS....


Sen kom Kalle och Linus dit åxå, vi sjöng lite singstar. Jätte skoj, jag skulle nog vilja ha en ps2 :) Det är ju super kul ju. Synd att det inte finns till Wii, eller Xbox360 som vi åxå har men har inte sett de på 1 år som ja bott här i alla fall, Vore kul att ha tillbaka det !! BURMAN........  Ja vet ett ställe som säljer sånna Burman? Du kna köpa ett där... Typ ELGIGANTEN,,,, Ta med de till jobbet nu på måndag! Skärpning..


Ja hann efter jobbet springa in på h&M och köpa en väska igår..

 

Supe Söt tyckte ja :) Har länge velat haft en sån väska !!


Nu ska ja fixa mig ska åka och jobba snart. Ska hämta Romanique åxå innan.


Ikväll ska vi fira Marina :) skoj..


Igår på jobbet fick jag jätte ont i magen på höger sidan rätt långt ner, har haft sen dess=/ Så blev ju ingen utgång igår, vi åkte hem vid 12, eller fick skjuts av Veronica. Tack, snäll...de hugger till liksom ibland och ibland gör de konstant ont :(
 
 
Alexandra

Alexandra

17 februari 2008 09:47

singstar är ju skit kul :D

http://lolabrin.blogg.se

 
Ingen bild

MBU

17 februari 2008 10:03

hähä vadå? känner ja inte till ja hämta de ju av rune :p... Singstar kommer/finns ju dock till PS3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards