Alla inlägg den 24 februari 2008

Av mly - 24 februari 2008 22:20

Haft en jätte mysig kväll hos Kalle och Veronica. ... Åt god mat, fläskfilé med klyftpotais och habbanerosås... Super gott!! V du är bäst!


Veronica slingad även mitt hår, vart jätte fint.. Kommer bild imårn :) Batteriet i kameran var slut när ja skulle fota just : ( typiskjt..


vem kan det vara som glömmer kameran i usb kabel till datorn efter överladdning av bilder mån tro?? ;) Så batteriet tar slut :)


Chanel har nog sovit hela dagen när vi vart borta nu är katten crazzzzzyy!

Av mly - 24 februari 2008 16:29

Så nu lägger jag ner min gamla omrötsning och tar upp en ny! har åxå med ord att göra. I och med att jag ursprungligen kommer från en annan stda tycker min kära Linus att ja pratar konstigt i och med vissa ord....


Så rösta nu och visa mig vilket som NI tycker är rätt.... ---->


Har vart en sväng i Birsta med Kalle & Veronica. Blev en lunch på Charm, sallad för min del... Handlade lite mat på ICA sen for vi hem, ska snart åka över till dom. Veronica ska ju hjälpa mig med mitt hår och sen ska vi laga lite mat tillsammans.. Mysigt!


Nu ska ja ta mig en huvudvärkstabllet. Ont i bollen=(

Av mly - 24 februari 2008 10:25

Fredrik hade ju utflyttningsfest igår, ska ju börja jobba i Östersund!

Här kommer lite bilder från festen...

Fredrik

 


 Det var en skojig fest. Trotts att han bor i en väldigt liten lgh nu så fick nog alla plats :)


Annars fick man ju hålla till i sängen :) Jag o Veronica satt där ett tag, mjukt och skönt och söta gossedjur..

 


 

Kalle med en giraff som hjälm :) hehe


Konstiga miner är vi ju bra på vettja!


Christoffer fick öppen mun på alla bilder. Förstår inte vad han sysslar med :)


Oscar.


 

Linus sjunger för fullt :)


Törstig?


alla vi 4 ... Kalle snygg pose ;)


Ja det var ett urval ur 200 bilder. Blev rätt många under kvällens gång ...

Vi fick skjuts hem av Veronica och Kalle efter tolv eller vid halv ett, minns inte..

----------------------------------------

Idag så ska vi åka och köpa slinggrej till mitt hår. Veroncia ska slinga mitt hår. Jag ville ju ha ljust hår sist jag avr hos frisören, men nää de går inte påstod hon! Det går visst. Hade ju gjort det tidigare. Så nu testar vi och gör det själva. Kan ju inte blir mera än dåligt!


Vi ska laga lite mat tillsammans med Kalle och Veronica åxå, Veronica pratade något om habbanerosås, låter starkt. Men tycker Veonica m det tycker nog jag om det. Hon är ju lite känslig för sånt därt.


Det blir nog bra!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards