Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

UTMANAD

Av mly - 27 februari 2008 18:33

Inledande

Fullständigt namn: Emily, Linnea Törnqvist 

Din ålder: 22 år

Födelsedag: 30 aug

Syskon: 5 st, 3 hos mamma och 2 hos pappa.

Hårfärg: Brunt med ljusa slingor :)

Ögonfärg: Blå/grön


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Många bra vänner 

Har du en pojkvän/flickvän? Ja

Hur länge har ni varit ihop? 1år 3 mån

Hur långt var ditt längsta förhållande? 2år

Vem kysste du senast? Linus

Vad shoppar du helst? Heminredning

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 1 i svanken, mitt namn.

Hur många skor har du? Många

Hur många par byxor har du? Som jag kan ha ? *ler* ne men kanske 10 tal

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja


Favoriter

Färg: grå och svart

Mat: Vi är nog familjen pasta :)

Killnamn: Det är svårast.. :)

Tjejnamn: Saga

Ämne i skolan: Bild

Musik: Lyssnar på det mesta

Fras/mening/uttryck: Jiiises...


Har du någonsin..

Snusat? Nej

Rökt? Ja

Hoppat bungee jump? Nej

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas? Nej

Nakenbadat? Inte offentligt

Varit kär? Ja!


Extra grejer

Tar du droger? nää usch

Vad använder du för schampoo? Herbal essences eller sunsilk

Vad är du mest rädd för? äckliga småkryp + att sova hemma själv

Vilken bil skulle du vilja ha? en svart :)

Hur många MSN-kontakter har du? 62

Hur många av dem är online just nu? 31


Slutfrågor

Pizza eller choklad? Pizza

Tränar du? 2 ggr på ett helt år. Gud vad jag är dålig.....Skäms!

Hur ofta? ...För sällan..

Guld eller silver? Guld

Vilken film såg du sist på bio? I am a legend ( ja blunda ifos nästan hela filmen, men jag var där i alla fall )  :)

Vad vill du helst av allt göra just nu? Läsa bloggar :)


Jag utmanar 


Romanique & Sara ( Krysset) =)

 
 
Romanique

Romanique

27 februari 2008 20:39

jag antar utmaningen!

http://romanique.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards