Alla inlägg under februari 2008

Av mly - 22 februari 2008 15:55

Så där..

Då har vi fixat massa grejs idag. Element, Klart! Vart i Birsta och handlat dusch slang och även grejerna till langos på willys. Sen kikade vi in på den nya blommbutiken, Blomsterlandet! Jätte fin butik.

Handlade lite påsklijor och tulpaner. Bilder kommer ikväll:)

Nu kommer Matte och Veronica med familj!


Ciaao!

Av mly - 22 februari 2008 12:05

Ussch


ja hörde ett kras,, och att saker flög i golvet och katten skrek.. jag vågade inte gå in! ropade efter Linus han sprang in och sen sa han att katten hade skärt sig. Ja började typ gråta... Chanel kom ut ur rummet med världens största svans. hon hade blivit så rädd.. Inne i rummet var de spillror av en ljuslykta och blomman hade åkt i golvet och krukan.


Det visade sig att Chanel hade fastnat i persienner snöret och blivit super rädd....=/


Hon verkar inte fått nån spillra i foten.. Hon verkar ok!!

Men rädd!!

Av mly - 22 februari 2008 09:33

Goddagens..


Gårdags kvällen spenderade vi med att titta på Bad boys 2. Så himla rolig film. Då är så grymma tillsammans. När filmen var slut var klockan efter 12 eller halv 1, då gick vi och la oss..


Det är nå vajsning med klockan som Linus fick av mig förut. Den ställer om sig och sen piper och räknar framåt jätte snabbt. Så jag mailade coolstuff och frågaed hur ja skulle göra, om jag skulle skicka tillbaka den eller så.

Fick svar att har skickat en ny till dig, släng den andra!

Det kallar jag bra service!!!

Vi blev super glada......... Så coolstuff får bra rekomendationer från

oss.....


Idag är vi lediga. Vi ska handla ny duschgrej. Sätta in ett element hos en hyresgäst (dock inte jag men Linus och hans snälla pappa). Sen ska vi handla till langosen.... yuummie.. Vid 16 .00 kommer matte och veronica hit.... Skoj! Måste ladda batterierna i kameran hih... Man måste ju ha some pics till bloggen sen. Eller hur? =)


Nu ska jag gå och hämta lite fil.....

Av mly - 21 februari 2008 21:44

jaha det var väl bara att erkänna då.

Linus är rätt stolt över att Google var på

hans sida!!

:)

Måste komma på en ny annan bra ömröstning


Av mly - 21 februari 2008 21:35

Lite tufft va?

www.cosmeticsfairy.co.uk

Av mly - 21 februari 2008 21:07

Det kliar massa på min läpp....... Linus sa att de var bra me isglass då=)

de lät bra tyckte jag. Ska få en hallon isglass.. *yummie*



fil

Av mly - 21 februari 2008 19:41

Tjaao...

Slut jobbat för dagen...

Linus åt på Max vid fem så han var inte så sugen på mat, så ja åkte efter jobbet och handlade fil.. Det var gott!


Finns dock inte så mycket att berätta, har inte hänt så mycket.. Tråkigt nog..


Nu är vi ledig i 3 dagar i alla fall.. Och imårn kommer Matte och Veronica hit nångång på eftermiddagen och gör langos med oss :) GOTTT

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards