Direktlänk till inlägg 21 december 2007

Att göra lista:

Av mly - 21 december 2007 10:31

Här är allt jag måste hinna göra idag:


  • Tvätta minst 2 maskiner
  • Jul Städa hela huset, tvätta golv också.
  • Åka till Apoteket, Djurmagasinet (julklapp åt Chanel)
  • Köpa en röd långärmad tröja (Att ha på mig under min vita klänning på julafton)
  • Dela upp julklapparna, vilka som ska vara kvar här och vilka som ska med till Mamma.
  • Packa!!

 Ja jag tror det var det mesta, för mig att det var något mera men de kändes ganska tillräckligt endå!


Linus har sovmorron idag, mycket skönt!


Kul kommentar här på morronen ( Jag har köpt en ny Luv Tröja med dragkedja på Gina, som jag älskar,)


Jag sa:


Åh jag älskar den här tröjan, jag skulle vilja ha flera sånna härna fast i andra färger.

Linus: Ahh vart har du köpt den och vilken storlek är de?


hehe... Vad tror ni?=) Men ja tror inte han hinner köpa nåt mera, men de gör inget för d eligger 3 paket på borde som är mina.. spännande :) vad kan det vara... ?! Fick inte skaka på dom heller.. Typiskt!! :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards