Alla inlägg under november 2007

Av mly - 4 november 2007 17:12

ja typ ingenting.... 2-3 vänner avsnitt rikare, lkte tortelini i magen.. hmm, soviit nån timme eller så.. :)


Jätte mörkt ute, snön är nog inte kvar så känge till.. Vore mysigt om de kom lite mera snö, blir mkt ljusare då. Det gillar jag! Ja har blivit så sugen på att börja jul pynta åxå : ) hih.. Kan de inte bli dax snart!!


Linus och chanel ligger breve och snarkar... ska man kanske ta och väcka dom och höra om dom vill ta en dusch, så man piggnar till lite?!


Av mly - 4 november 2007 11:34

Äntligen har söndagen komit då både Linus och jag är free... Nästa vecka blir körig, men kul! Så idag ska vi inte göra mkt.. Gick upp ur sängen för ett tag sedan, sitter nu och dricker te och äter leverpastej macka med paprika.. Gott!


När ja hämtade killarna från krogen igår hade dom mycket att berätta. Lite läsko dock allt som hade hänt, tur vi skjutsade hem Såsen så de inte skulle hända något mera. Men dom verkade haft de skoj endå.. Trotts allt....


Nu ska vi kika lite vänner å bara ta de easy.......

Av mly - 4 november 2007 00:57

Nu börjar ja faktikst bli lite tröttis. Var nåra huliganer som kastade snöboll på vårt fönster så ja höll på att flyga i taket. Dummisar!! Ja blev ju rädis..

Linus har ingen nyckel med sig ut. Bravo! Kan lika gärna sitta vid datorn tills han ska hem, kan ja ju hämta han lika gärna, måste ju ändå låsa upp till han!


ja vill se mina referenser, till min blogg alltså....


Föresten, idag fick vi ett bra tips om att kanske köpa en fjällstuga. Eller tips och tips, den är till SALU.. Hm, kanske vore nåt?! Mysigt i alla fall.... Får väl diskuteras imorgon då kanske... Skönt att vara freee imårn.. Ska bara slappa!! ALl day loong..

Av mly - 4 november 2007 00:03

Kika va fina julgrejer från indiska.

Vi har redan cylinder ljuslyktan

fast i svart. Gillar den mkt.

Sen såna därna häng grejer i fönsret

är såå fina..

Av mly - 3 november 2007 23:43

Mysig kväll med Frida(Peach) och Veronica(Toadette) : )

Vi åt mat från China Box, mycket gott! Och vi blev PM, fast man fick ju lite plats över till dippen och chirrren och grönsakerna.. Phheww...

Spelade en omgång yatzy, vem vann föresten? Fick vi ju aldrig vet kom jag på nu...? Frida lämna en kommentar, om vem som var vinnaren ;)


Vi kikade på Deal or No Deal, den väskan ja chansade på innehöll 5 miljoner, synd bara att ja inte var med i programmet!

Sedan var vi ju tvungna att ängna lite tid till MarioParty.. Jag vann =))


Lägger upp en schysst bild här nedan : )

sen vilken ja menar får ni fundera på själva.

på dippen eller på oss =)



Av mly - 3 november 2007 17:50

just kommit hem efter en jobbar dag.. mycket spring idag faktiskt! Hände endel kula grejer åxå, ja skulle hjälpa fredrik att dema ett hemmabio som ej var ikopplat, men äsh då kopplar vi ihop sladdarna då i högtalarna. Men Mly, hon kopplar in dom i helt fel hål: Ja bah;- men asså fredrik dom fastnar inte... tokigt tokigt.. Fredrik höll på att skratta på sig, men Mly där ska dom inte sitta : ) jaja.. Han fick ett gott skratt i alla fall. Han var även tvungen att på peka de när aj skulle hem.:- du det där hemmabiot...
´Mhmm : ) Kul


Ja är duschade och fin, frida och veronica ska komma över och mysa med mig... Bara ta de easy liksom.... skönt! Blir väl lite wii och aknske lite yatzy, vad vet jag.. ja har i alla fall kirrat chirre o dirre:) o gurka o moröttisar... Kanske blir China box till kvällsmat med?! Whoo nows...


Linus ska på parttaj han.. Men han verkar lite sliten redan nu, ligger och vilar i sängen och han ska vara borta om 30 min... hmm han har inte ens valt kläder, Halåå=) vilket aj skulle gjort typ igår kväll om jag vore han *ler*


batteriet i kameran ligger på laddning ska fota lite girlies ikväll:))*givet*

Av mly - 2 november 2007 22:07

Trötta gänget ligger här i soffan. Jag Linus och Chanel.. helst slut! Ja åkte hem från jobbet efter 7 och lagade maten, linus kom hem efter åtta... då var man hungrig, ja åt ju bara makaroner vid 11 imorse... Ska väl ta oss in till sängen ska bar zappa runt bland sidorna på nätet ett tag,,, Ska var i säng tills idol fortsätter i alla fall... eller när börjar de ? erhmm..


LÄsko idag då, med de där på alnö, han som blev tagen som gisslan!! Huua...


Jobb imårn igen då.. sen mys kväll med girlies...


godnatt

Av mly - 2 november 2007 11:02

Duktig jag är. Städat hela lägenheten

*duktig, klappa på axeln*

 :)


Nu håller ja på att koka makaroner. Ska ska ja duscha ocg fixa mig. Sen ska jag till Birsta och göra några ärenden sen åker jag till jobbet och jobbar några timmar.


Super fint här hemma nu! Skönt och komma hem ikväll efter jobbet och man möts av en fräsh lägenhet : ) Såå härligt....


Chanel älskar när man tvättar golvet med moppen.. den är hennes favvo:)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards