Direktlänk till inlägg 3 november 2007

tjejkväll

Av mly - 3 november 2007 17:50

just kommit hem efter en jobbar dag.. mycket spring idag faktiskt! Hände endel kula grejer åxå, ja skulle hjälpa fredrik att dema ett hemmabio som ej var ikopplat, men äsh då kopplar vi ihop sladdarna då i högtalarna. Men Mly, hon kopplar in dom i helt fel hål: Ja bah;- men asså fredrik dom fastnar inte... tokigt tokigt.. Fredrik höll på att skratta på sig, men Mly där ska dom inte sitta : ) jaja.. Han fick ett gott skratt i alla fall. Han var även tvungen att på peka de när aj skulle hem.:- du det där hemmabiot...
´Mhmm : ) Kul


Ja är duschade och fin, frida och veronica ska komma över och mysa med mig... Bara ta de easy liksom.... skönt! Blir väl lite wii och aknske lite yatzy, vad vet jag.. ja har i alla fall kirrat chirre o dirre:) o gurka o moröttisar... Kanske blir China box till kvällsmat med?! Whoo nows...


Linus ska på parttaj han.. Men han verkar lite sliten redan nu, ligger och vilar i sängen och han ska vara borta om 30 min... hmm han har inte ens valt kläder, Halåå=) vilket aj skulle gjort typ igår kväll om jag vore han *ler*


batteriet i kameran ligger på laddning ska fota lite girlies ikväll:))*givet*

 
 
isabelle

isabelle

3 november 2007 19:21

Låter kul och gott hehe :)

http://isabelle016.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards