Alla inlägg den 5 november 2007

Av mly - 5 november 2007 23:06

hemma med halmen eller hur är det man brukar säga..?!=) Ja är inge bra på ordpsråk.... I Alla fall, har kommit hem från jobbet, lång dag!


Började idag att få tillbaka mina utslag i asniktet och torra ögon som svider och kliar =( Fick åka hem från jobbet för att hämta min allergi medicin, kortison tabletterna är sliut , äter nu vanlig allergi medicin bara! Men verkar ej hjälpa=// vad är det??? Är de inte borta på tordag,s¨å måste ja ringa läkare IGEN, står på bipacksedeln att man ringa om tabletterna inte hjälper, men tog ju ett uppehåll , slutade i fredags... Hmm.. jobbigt=( Man känner sig så ugly : (


Nu ska ja gå å sova. Linus och Chanel ligger redan i sängen*

Av mly - 5 november 2007 06:50

uschaaa.. Natten var jätte hemskt! Drömde två elaka mardrömmar :( När man sen försöker somna om så återkommer den hela tiden. Inte kul...


men men nu är man vaken och öppe och går i alla fall, bara liiiiite trött.. Börjar jobba 8.00 idag, de är en lång dag idag! Ska nog ta på mig sköna kläder, legggings o en tunika blir skönt!


Mitt horoskop för dagen: 

Du ger kärleken mycket utrymme och det lönar sig. Måndagen bjuder på både glöd och samförstånd. Fin kväll.

Det låter ju lovande :)


Verkar bli en fin höstdag idag. Härligt! Igår var vi super duktiga och plockade och grejade på gården, igår kväll dels efter vi båda hade sovit några timmar... Prioritering *ler*


Åt Tom Kah Gah till kvällsmat, såå gott För er som inte vet vad de är så är de en Thailändsk kycklingsoppa med tomater och champinjoer och kokos... Yuummie.. Gjorde extra mkt, då kan vi ha de i matlåda tillsammans med nudlar imorgon. Dukitg jag är med planering =P


Nää nu ska ja kila och se om ja hittar nåt passande linne till min outfit, schysst och gå in och tända lampan i sovrummet när Linus sover, men de är dax att gå upp för hans del också om ca: 6 min,.. Han är väldigt noga med sina tider, ska snoooozzza precis så många minuter till. Sen går han upp:) hih... Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards