Alla inlägg den 14 november 2007

Av mly - 14 november 2007 19:48

Känner mig ensam idag. Vet inte varför. Skulle vilja vara spontant hälsa på min familj, men de går inte =( Saknar er...


Var i alla fall iväg till birtsa en sväng, gick runt i  nåra affärere men inge kul å gå själv så åkte o han dla mat sen åkte ja hem...


HIttade lite julpynt o pynta med till helgen i alla fal...

Av mly - 14 november 2007 15:05

detta är en sån därn inte göra något dag.. Tydligen! Men ja pallar inte sånna dagar--- Jag ska nog ta bilen till birsta och o handla lite mat sen vill till lager house och kika lite.. Linus vill dock inte med, han ska tydligen ut idag med.. så han får väll vara hemma och vila upp isg då inför kvällen....


förstår inte att man inte vill till Lagerhouse=) och till Birsta...


Av mly - 14 november 2007 12:25

Gårdagen var mycket trevlig. Började med att vi alla sågs på Jops, eller alla som ville och orkade. där åt vi lite mat, för min del blev de pasta med strimla oxfilé och kantareller med nån krämig super god sås... och lite vin till de! Mums....


Vi blev typ 20 pers, jätte kul... En sak som alla har gemensamt förutom att vi jobbar på el giganten är att, alla som jobbar där är verkligen såå super trevlig! Helt sjukt, de är alltid så. Nu skulle man ju vilja att dem jobbae kvar hos oss, trist att dom ska fara hem nu i veckan..=/


Vi gick sedan till Daltons, typ de enda som var öppet skulle jag tro. Jag hade aldrig vart där tidiagre, men de var helt ok! Pratade lite shit och drack lite goooa drinkar och tog lite kuliga bilder som ni ser nedan... Fredrik är lite rolig måste ja säga, han bjuder på sig själv om vi säger så ;)

fredriks kommentarer under kvällen(Intern skämt)


- Bara jag får säga Tommy och Annika medans vi håller på.

- Ja jaa jaa ska bara gå och byta om


'Hahah*


Men vi drog oss hemåt vid halv 2... efter en skojig tisdag ute i Sundsvall... Lediga idag såå skönt, sov till efter 11.00, super nice...


Har idag tagit hand om tvätten, vikt undan de som hängde på ställningen och lagt i en ny maskin.. duktig! Planerna för dagen är väl att se ett avsnitt prison break och ett avsnitt heros, sen ska vi handla lite mat!


Skön dag!! mmm Meee like :)


Ha de bra du som läser åxå=)


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards