Alla inlägg den 27 november 2007

Av mly - 27 november 2007 22:46

Linus säger att han vilar ögonen just nu. Men han snarkar ju åxå??hmm .. J atror han sover hihi.. han erkänner de bara inte :)

Av mly - 27 november 2007 22:13

Kanske ska ta å kika lite på tv? är det någe bra mån tro?


Idag fråga Ole om han kunde åka med mig hem, han skulle låsa.. Ja men ok tänkte jag, ja slutade ju 20.00 så kanske kunde åka därifrån vid 20.20 tänkte jag... tio i nio hade ja inte åkt än, då sa frida, att han kunde åka med henne!!!!! Bra!!! hmm, ok :) då fick ja åka hem i alla fall, hade väntat där lite i onödan alltså men men.. man är ju snäll i alla fall=)


ja kom hem o maten var klar.. Potatisbullar och bacon med lingonsylt hade älkslingen kokat ihop.. Mums!! Vi tycker om den maten hihi :) Kikade på nya heroes. Spännade!!!


Har just duschat, Linus var snäll och sa att ja skulle få blogga innan vi ska se på tv. Snällt sagt! =)

Av mly - 27 november 2007 12:45

Nu är ja redo för jobbet. Bara skjortan på jobbet passar. Borde den göra, för min hemma är full med smut och bläck:/ Så tar inte ens med den är inte ens ett alternativ. Hoppas på det bästa!


Chanel är super mysig idag. Gossa massa med mig. Vår älskling.

Åh ja fick just ett sött sms av min älskling, ja blev glad :) Tack


Nä nu ska ja värma upp pytten, ska hämta veronica åxå och skjutsa henne till birsta med... Jobbar dax!!

Av mly - 27 november 2007 11:36

halooj


hade en knasig dröm i natt. Drömde om en kompis så djupt att när jag vakna i morse, kändes de som om vi tgräffats i natt. Jätte mysko! Har aldrig hänt tidiagre... hmm...

Snart börjar jag jobba, så ska väl leta fram något att äta blir lite sallad från igår. Mums, risonisllad...


Linus får styra upp maten ikväll i och med att han slutar först. Super skönt ju :)


Igår kväll gjorde v inte så mkt, kikade lite på tv. Gick upp på macken och köpte kontantkort till mobilen och ja fick gå i mina nya shoes:) och jeans föresten, för ja skulle visa dom för Llinus:) Han gillade dom !! *ler*


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards