Alla inlägg den 8 november 2007

Av mly - 8 november 2007 22:48

usha halsen verker=( är ju så fruktansvärt kallt på jobbet... så har fått ont i halsen, bara man inte blir sjuk nu..

Idag fick jag med mig Linus hem. Famtastiskt : ) har just duschat, ska dricka lite te och kika lite på vänner... Mysigt och bara koppla av lite. Chanel tycker om att vi är uppe ett tag med hon också.. Stackarn, hemma skälv hela dagarna.. Ja vet hur det är. Men hon sover nog ganska mycket!


Nu ska jag gå å fixa te, undrans vad man ska ha för smak... jordgubb? mango? svartvinbär? Hallon? hmm.. de tåls att tänka på...


                                                  natttii

Av mly - 8 november 2007 07:02

Den där kortsiosnsalvan är kanske i fetaste laget! Ah ja vet inte, blir inte huden bra av det här så känns det inte som om det finns något att göra. Ja menar den är ju så himla dryg att ja kommer ju vara kladdig i fejan om 5 timmar åxå. Snyggt..


Ska väl passa på att säga godmorgon till sofia, som sitter och dricker sitt morgon kaffe nu antar ja : )


Nu ska jag gå och fixa breakfast att ta med mig i bilen på väg till jobbet.


Ha en underbar dag

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards