Alla inlägg den 21 november 2007

Av mly - 21 november 2007 20:50

hmm maten blev inte som jag tänkt mig, hade visst inte läst mellan raderna idag när ja skkulle hitta nåt att laga.... skulle visst koka 1,5 h.... o ha i vin o grejer-- :) så de blev typ en vanlig köttfärsås :) funkar ju de med, har tagit fram fetaost åxå, gott gott...


Iofs skulle de kunnat koka så länge väntar fortfarande på att Linus ska komma hem så... men men..


Jag har hunnit slå in lite paket i alla fall,satte på sån därn rosett på pakten. Chanel ryckte bort dom och sprang iväg med dom haha.... hon gillade dom! Hon ska få många sånna på sitt paket....


Chanel har varit lite annorlunda idag efter att Linus råkade kasta sin mobil i hennes huvud när han skulle slänga den på sängen:( hmm... hon kommer inte fram när man kommer hem som hon brukar osv.... men ja blev lite glad i alla fall när hon började busa med mina paket... men hon går annars mest undan och sover i handuksgarderoben eller så..

Gumman hur mår du?? hmm.. Hoppas de blir bättre!


Nää nu hungrar min mage ihjäl, vi ska se på nya heroes samtidigt som vi äter. Föresten lång dag imårn.... Det är MediaMarkt inviging! coolt.....


kramiis

Av mly - 21 november 2007 19:11

Idag var det besiktningsdax.. Uscha gillar inte sånt och inte nog med det, fick ja post från tandläkaren idag med, tid i dec=/

jaja...

Lasse följde med mig till Besiktningen, gulligt.. Du kan det där bil snacket som jag inte förstår mig på! Var 2 grejer som vi skulle fixa med bilen, men tydligen inget som var så krångligt som tur var..eller jo nåt sånt var de...Ja är ingen mekaniker direkt..


Åkte ut till Birsta en sväng och skulle köpa klistermärken till julkorten, hittade även lite julklappar till mormor, farmor o morfar och nike och tilde : ) Nu när man ska till tandläkarn en vecka innan jul så är det väl bäst att passa på att köpa julklapparna i tid *fniss*


Nä kanske man ska ta och styra upp nån kvällsmat tills Linus kommer, idag blir det nog italensk köttfärsröra med pasta!


Frida har vart här idag och spelat Wii med mig och ätit fiskgratäng och vi spelade även yatzy, men idag vann jag över superproffset :)) wiieeehooo!!

Av mly - 21 november 2007 13:45

Kolla in våran älskling.

We love you Chanel

Av mly - 21 november 2007 12:14

HAHHA

Av mly - 21 november 2007 10:41

Även fast du ligger 1 rum bort och sover så saknar jag dig.  Måste gå in och krypa ner hos dig tror jag.

Älskar dig Linus

Av mly - 21 november 2007 10:23

kolla vilket fint...

Av mly - 21 november 2007 10:11

Pratar med en kompis på msn som är i Thailand just nu, tråkigt! Nääää :)

Dom åkte dit för typ 2 veckor sen tror ja det blir och kommer hem 25 dec.  Jag vill åxå kunna ta mig friheten och göra sånt :) Ja vill i alla fall sola !

Man blir ju ganska avis när man läser i hans resedagbok. Tror inte jag ska läsa nå mera nu =D


Solig och fin dag i Sverige i alla fall, men vi har -6 grader här i Sundsvall. Det är nog inte ALLLS nåt liknande som de är i Thailand, jaha där ser man då var vi där igen . Kan inte släppa de där med Thailand! *fniss*


Linus började inte förrän 13.00 idag så vi har kunnat sovit så länge vi ville. fast jag gick ju just upp, men han skulle sova ett tag till.. Idag har jag inte så många planer =( Booring.. Jo justja, ja måste ner på stan och handla lite klistermärken till våra julkort, ska pynta dom lite så blir dem suuuper fina :) Jag gillar pyssel..


Har ni börjat fixa med julkort än? Eller är jag kanske på took iförväg?=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards