Alla inlägg den 13 november 2007

Av mly - 13 november 2007 19:25

ohh vill ha lite värme nu ja..huua


Av mly - 13 november 2007 18:26

Fick lite sovmorgon i morse. Skönt! Vi har ju bara en KÖR klar bi. Puytten har inga vinterdäck än, och det går inte att jöra med den i snö väder. Så ja fick åka till jobbet med linus till 12. Super skönt, vi gick upp halv 12 : )


Men nu är jag hemma i alla fall. Idag fick jag agera krovgubbe hela eftermiddagen, det var rätt skoj! jag trodde ja skulle frya ihjäl, i och med att det var snöstorm när ja skulle gå ut. Fick föresten låna en lager jacka, ja vill ju inte att MIna jacka skulle lukta scout ;) I alla fall.... det brände ju på låren när man stod och vände korven hela tiden. Ja tänkte de är väl inte mer med de, sen när ja duschade just, då har ja brännmärken på låren, masssa... helt röd=( Går väl över hade på lite kallt vatten.. I och för sig lite sent nu men bättre sent än aldrig!


Korv gubbe är inget för min del, ja fortsätter nog som säljare ett tag till =)


Ikväll blir det lite utgång eller utgång och utgång, vi ska ta ett glasvin eller så tillsamanns med dom andra från jobbet. Vi fick ju lite hjälp från andra varuhus under veckan och helgen. Vissa ska åka hem imårn. Så det bli skoj. Skönt att få göra sig lite fin, typ.. eller så gott som haha... känns som man gått i jobbar kläder kontra myskläder i flera veckor... och typ  inget smink=)


Chanel är så mysig nu när man kommer hem.. hon kurrar så mycket! Såå goo våran lilla bäbis:) För er som inte vet ( Chanel är en katt)


Tjjjooehj

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards