Alla inlägg den 2 november 2007

Av mly - 2 november 2007 22:07

Trötta gänget ligger här i soffan. Jag Linus och Chanel.. helst slut! Ja åkte hem från jobbet efter 7 och lagade maten, linus kom hem efter åtta... då var man hungrig, ja åt ju bara makaroner vid 11 imorse... Ska väl ta oss in till sängen ska bar zappa runt bland sidorna på nätet ett tag,,, Ska var i säng tills idol fortsätter i alla fall... eller när börjar de ? erhmm..


LÄsko idag då, med de där på alnö, han som blev tagen som gisslan!! Huua...


Jobb imårn igen då.. sen mys kväll med girlies...


godnatt

Av mly - 2 november 2007 11:02

Duktig jag är. Städat hela lägenheten

*duktig, klappa på axeln*

 :)


Nu håller ja på att koka makaroner. Ska ska ja duscha ocg fixa mig. Sen ska jag till Birsta och göra några ärenden sen åker jag till jobbet och jobbar några timmar.


Super fint här hemma nu! Skönt och komma hem ikväll efter jobbet och man möts av en fräsh lägenhet : ) Såå härligt....


Chanel älskar när man tvättar golvet med moppen.. den är hennes favvo:)

Av mly - 2 november 2007 09:15

Idga har jag ganska späckat schema. Det är ju kul. Till viss del när man inte har nån tids press.... Ja gick upp hyffsad tid idag... Linus snoozzzade ganska länge idag, vilket är ok när han börjar 09.00 ;) Så gick upp med han.. Har plockat lite här hemma. Ska stor städa nu, men måste äta en yoghurt, super hungrig. Hoppade ju kvällsmaten igår!


Sen ska ja ut til Birsta och jobba lite. Men äter nog lunch hemma innan, slipper ja ta lunch direkt ja kommer till jobbet! Blir bra att åka ut dit efter lunch kan ja hjälpa dom lite på jobbet. Jag är ju igentligen ledig idag men. Men städningen hemma är verkligen behövlig. Damm tussar lite här och var.. Usschha...


Ikväll blir de mys kväll.... Ja ksa försöka att få hem Linus lite tidagare än 22.00 ikväll... *hopppas*... Kan vi äta nån god mat och bara ta de lungt....


Idag var det sista dagen på min tablett kur.... Får se om ja får nåt brev idag från min läkare med provsvaren..hrrm.... Hoppas!


Nää åter till städningen..  

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards