Alla inlägg den 7 november 2007

Av mly - 7 november 2007 23:45

Snöar massa ute nu.. jag är iskall om mina fossingar och om mina handsingar. Trots att ja sitter under filten.. Ingen Linus har synts till än. Hopplöst!!

Nu ska ja gå och välja kläder till morgon dagen. Godnatt slepp tight..

Av mly - 7 november 2007 23:17

Kommer du inte hem snart?

Saknar ju dig här intill mig.

Även fast det är mycket nu

får vi inte glömma varandra.

Jag tycker de är de vikigaste.


Av mly - 7 november 2007 22:38

Nyss hemkommen från jobbet, tycker jag skriver de i varje inlägg och att Linus inte är hemma än.. Stämmer idag med..

När ja skulle ta in posten idag var de jätte många brev som ej var till oss i vår postlåda.. Hmm tycker de är lite dålig koll åfrn posten... Ja fick porionera ut flera brev till andra i vårt hus, som hade hamnat i våran låda! Vi hade en kul post, att tilllägga=/


Ringde Vc idag, fick tid halv 3 så ja gled dit. Han kikade och på mig IGEN, och sa att provssvaraen visade ingen allergi mot något. Mysko! Han vet ej vade mina utslag och torrhet kan bero på...  Han trodde inte det var hårfrägen heller, de borde gått ut tyckte han! Men ja ska fortsätta äta allergi tabletter(tcyker inte att dom hjälper) Men han försökte väll sälja på mig, vinn varan *fniss* Skoja! Nää men, sen i och med att man inte ska äta så mkt kortisontabletter fick ja istället en kortsionsalva som jag ska smörja ansiktet med .. Skulle höra av mig om 1 vecka.... Mitt högkostnadskort är snart i fyllt, jag är ju stammis där.. Läkarn behöver inte ens ropa mitt namn, han bara nickar åt mig : )


Så nu ska ja gå och smörja in mig.... Och sen bara ta de lungt i soffan och hoppas älsklingen kommer snart... Älskar dig hjärtat!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards