Alla inlägg den 25 november 2007

Av mly - 25 november 2007 18:36

tjo flöjt!

När ja kom in innanför dörren idag efter jobbet låg det en jätte fin julpynts ljusboll.. Vet ej hur ja ska förklara.. en Glasboll, med små ljuslampor innanför, lyser så fint i köksfönsret! Tack Gunilla : )


Chanel och jag har duschat, men hon nöjer sig inte med mig hemma bara, utan hon mjaauuar och går från fönster till fönster och kikar efter pappsen, men hon borde komma hem snart...


Vet je vad vi ska äta idag, söndag typiskt dag man inte orkar laga mat på.. köper väl nåt. Vore gott med Sallad från coffe House.. vet ej dock hur länge dom har öppet på söndagar...Hmmz....


imårn är ja ledig, ska kika i nya butiker i birsta tänkte jag... :))

Av mly - 25 november 2007 10:13

Så här kommer bilden me de jag köpte i fredags när jag oc Marina var iväg på julkväll. Som var super mysigt!


Köpte annat åxå men, ja har fått synpunkter på att man vill se en bild på denna :) SÅ här är den! (Chanel älskar att leka med kulorna på) =D


Av mly - 25 november 2007 09:46

super gott på Jops igår, åt räkcoctail med avokado och sen åt ja pasta med oxfile och svampsås,..... mmm gott ! =) Jätte trevligt var det..


vi hyrde även en film som vi trodde skulle vara bra, Hata Göteborg hette den.. Vilken sopig film.... asså världen B film!!! Jag gick o la mig.....


Nu så sitter ja här o softar lite, Linus ska strax åka till jobbet och jag börjar jobbba 1 tim senare än han.... så ja har lite tid på mig... skönt...


Nästa vecka är en super skön vecka för mig.... Då ska ja kika in dem nya affärerna i Birsta. I nya djur affären kanske dom har kattgodis åt chanel hoppas! Hon gillar inte de vanliga, hon är lite exklkusiv av sig : )


Nu ska ja krama o pussa hjärtat när han ska åka...hejjjjs

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards