Alla inlägg den 22 november 2007

Av mly - 22 november 2007 22:00

hittade en vimmelbild på gamla GIganter :) undra hur dem mår nuförtiden?=)

ser ut att ha trevligt i alla fall :)

Av mly - 22 november 2007 21:15

Linus är på väg hem, typ i alla fall... då blir det Te tajm... mums ja är super sugen på det.. min frusna kropp behöver lite te och sen krypa upp intill min Linus.. då blir jag varm :)

Av mly - 22 november 2007 20:37

Hej hå kall om tån.. *is*..


Ja spännande dag får man slutfatta denna dag, började klockan 07.00 imorse, skulle öpnna före mediamarkt och de gjorde vi nog.. Haha!! Vi hade prickat alla deras proudkter i deras annonsblad, vi hade alla lägre priser!! Så grymt coolt... Då kunde jag stolt stå och dela ut annonsblad till alla kunder i Birsta vilket jag har gjort i ca 13 h idag... Ja säger bara, burr.. men tack o lov att det inte snöa :)


På morronen vart de lite turbulens mellan mediamarkt och el giganten, men det löste sig kanske.. eller ? Njjae.. men men.. man kan väl säga att vi var inte välkommen... Läs på Sundsvall tidning artikeln och sen lite längre ner ett klipp där Marina är med åxå :) Föresten bilden som är högts upp syns ja på, ja står till vänster och ha på mig mina rosa stövlar:) och andreas gör ett bra jobbb med megafonen, billigt billigt! men ni måste gå in på denna lännk och kolla klippet längts ner...

http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=687662


men men, efter 13 kalal h, så fick ja åka hem, andreas skjutsade hem mig så fick linus ha bilen.. Vi stänger väl kanske runt 21.00 idag...men ja börjar jobba om 11 timmar så ja fick åka hem, snällt...


Imårn kväll om ja får gå lite tidiagre beroende på om det är mkt eller lite folk kanske ja ska med marina ¨på nån julkväll, vore jätte mysigt!!


Föresten, ja trodde media markt butiken skulle vara mycket större än vad den var... höll på att säga att ja blev besviken men de kan ja ju inte säga : ) ahah skratt!! tur då=)


Nää nu ska ja bloggläsa lite ..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards