Direktlänk till inlägg 22 november 2007

MediaMarkt invigning idag, pris krig mot El Giganten!

Av mly - 22 november 2007 20:37

Hej hå kall om tån.. *is*..


Ja spännande dag får man slutfatta denna dag, började klockan 07.00 imorse, skulle öpnna före mediamarkt och de gjorde vi nog.. Haha!! Vi hade prickat alla deras proudkter i deras annonsblad, vi hade alla lägre priser!! Så grymt coolt... Då kunde jag stolt stå och dela ut annonsblad till alla kunder i Birsta vilket jag har gjort i ca 13 h idag... Ja säger bara, burr.. men tack o lov att det inte snöa :)


På morronen vart de lite turbulens mellan mediamarkt och el giganten, men det löste sig kanske.. eller ? Njjae.. men men.. man kan väl säga att vi var inte välkommen... Läs på Sundsvall tidning artikeln och sen lite längre ner ett klipp där Marina är med åxå :) Föresten bilden som är högts upp syns ja på, ja står till vänster och ha på mig mina rosa stövlar:) och andreas gör ett bra jobbb med megafonen, billigt billigt! men ni måste gå in på denna lännk och kolla klippet längts ner...

http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=687662


men men, efter 13 kalal h, så fick ja åka hem, andreas skjutsade hem mig så fick linus ha bilen.. Vi stänger väl kanske runt 21.00 idag...men ja börjar jobba om 11 timmar så ja fick åka hem, snällt...


Imårn kväll om ja får gå lite tidiagre beroende på om det är mkt eller lite folk kanske ja ska med marina ¨på nån julkväll, vore jätte mysigt!!


Föresten, ja trodde media markt butiken skulle vara mycket större än vad den var... höll på att säga att ja blev besviken men de kan ja ju inte säga : ) ahah skratt!! tur då=)


Nää nu ska ja bloggläsa lite ..

 
 
Friday

Friday

22 november 2007 22:52

skoj klipp:]

http://friday.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards