Alla inlägg den 9 november 2007

Av mly - 9 november 2007 23:43

Tänk att bo så här. Hmm, ja skulle inte våga gå nära

fönsterna. Tänk så skulle nån stå där utanför?

Uscha, läsko..

Aldrig. Då ska man bo så ingen kan

gå förbi precis utanför.

Men coola fönster ändå.

Men inget jag skulle skaffa mitt ute i skogen=)

Av mly - 9 november 2007 22:52

nä inte vars sjuk nu. Har inte tid med sånt. Halsen verker och jag är matt ! Den matta kroppen kan ju iofs bero på flera grejer än influensa. Men känner att ja inte har nå kratferna kvar.


Fick skjuts hem av camilla från jobbet just! tack... Linus jobbar ett tag till men han lova att inte bli suuper sen.. Hoppas han kan hålla vad han lovade.


Har inte hänt så mycket idag, bara massa jobb!


*Pappa jag är ledsen att ja inte skickat dig något till farsdag. Förlåt, har inte hunnit har jobbat 8-22 hela veckan.... =( hemskt lessen... du får en extra fin julklapp istället. Du vet ju ändå att du är den bästa farsan eller hur ? ;) Älskar dig!!*


Nä nu ska ja slö läsa bloggar hihi..

sen blir de hopp i säng, upp o jobba imårn bitti igen... Men måste bädda rent först- Mysigt, ja älskar nybäddat- Så himla skönt när lakan är så där hårda :)

 hejhej


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards