Alla inlägg den 26 november 2007

Av mly - 26 november 2007 21:09

På lördag är det den 1 dec, då har jag hjärtat å jag varit tillsamanns i 1 år :) Skönt att vi är ledig i helgen så ska vi ta vara på hela helgen och gosas.


Av mly - 26 november 2007 17:58

Alltså de är vissa grejer i världen jag inte kan förstå. En grej är hur kan Britney spears få adoptera`?? Speciellt från Kina som är ett av dom mest nogranna länder av alla. Hon har förlorat vårdnaden av sina 2 biologiska barn?? HAllåå, vart tar världen vägen?? Ska man bara för att man är kändis och kan betala hur mtk som helst få adoptera vilket barn som helst?


Tänk på barnen för gudsskull och inte bara på perngan!


Detta gör mig frustrerad och irriterad!!!!

se länk:

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1330725.ab

Av mly - 26 november 2007 17:07

haha ne men typ : ) Hämtade ju upp Veronica idag och vi började shoppande på sko punkten, där vi köpte varsina skor. Dom var helt ok... Sen åkte vi till Birsta city... var ganska hungriga, satte oss på wayens och åt en kyckling o fetaost sallad, mums.. sen fikade vi muffins! Man fick ganska mycket kaffe åxå, de tycker ja inte om, för om ja ska dricka kaffe måste ja ha typ 1 liter mjölk i nu för tiden.. så ja hällde ut i ett glas och det gick ju si så där :)


Men det var mycket god mat i alla fall:)


Fortsatte sedan shoppingen, ja inhandlade en ny belysning till Chanels rum, hennes stjärna har pajat så ja köpte en ny till henne, ska sätta upp den nu så kommer den lysa fint ikväll. Ja insakffade mig även en ny BH... mkt söt:)

Och sen gick vi in på din sko, där hade dom ju super fina skor, precis sånna som ja igentligen velat haft och som ja nästan köpte på sko punkten. Så ja köpte ett par där och lämnade sedan igen dom på sko punkten, vinter skor behöver man inte lika många exemplar av som sommarskor=)


I och med att ja flyttat upp hit till kylan har man ju lagt på sig lite vinterpäls vilket gör att jeansen ja hade innan ja flyttade hit inte passar så bra, så från att ha haft ca 15 par jeans har ja nu typ 2 jeans som sitter ok! Så var tvungen att köpa ett par idag, hittade ett par skit snygga diesel på JC, tack Veronica för att du hade en 20% kupong.. annars hade de blivit dyrt:)


Sen gick veronica och jobbade och jag åkte och handlade på willys, lite små kraffs som vi behöver till salladen ikväll. Linus har slutat nu hoppas han kommer hem snart, och kom ihåg att handla julpapper till mayas jul klapp ja handlade idag :)


Nu ska jag mannekänga för mig själv med nya kläderna :) hihi..


see yyyaa

Av mly - 26 november 2007 10:42

Idag har det hänt mkt saker. Hon som Linus köpte vårt hus av skulle komma över idag på morron, de hade nog både Linnus och jag glömt, hon skulle låmna en sak till Linus. Så strax efter 07.00 så plingar de på dörren- Linus står i dsuchen och jag sover. Så linus gapar öppnar dörren, men va sjutton, så ska man hitta nåt att ta på sig, slängde på mig mjukisbyxor och råkar ta på mig ett linne ut och in =) haha


men men.. ja trodde ja aldrig skulle kunna somnat om, men ja lyckades efter ett tag.. och vakna just!!
sitter och snick snackar med Veronica på msn, vi ska till Birsta idag. JAg måste kika in i dom nya affärerna där och jag ska även köpa julklapp åt Maya! :)


shopping shopping vänar wiiee )

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards