Alla inlägg den 6 november 2007

Av mly - 6 november 2007 22:23

stackare förlåt.. jag är alldels slut och för tankspirdd. jag åkte ju hem med Marina. Glömde helt av att ja had evår nil nyckel i min väska.. så när linus skulle åka hem nu hade han ingen nyckel...*flåt*.... Lasse kom just och hämtade den och åkte ut med, så snart kommer hjärtat mitt hem.... Längtarr efter dig Puss&kram// di Em, slarvmaja : )

Av mly - 6 november 2007 21:50

Guuu va skönt och sitta ner i sofffan efter en varm och skön dusch... Finns inget bättre, hade ju i och för sig var gossit om hjärtat vart hemma... Men nä, han är på jobbet!


marina och jag åkte efter 7, vi böev bjudna på mat hos Lasse och Gunilla. Så gulligt av dom, tack! och gunilla ska ha en elosch(hur de nu stavas) som stått och gjort matlådor till alla oss fyra, så vi klarar oss super länge... Jätte snällt! Det är ju ganska mkt nu....


Maya har blivit så stor tjej, kryper fram nu och förösker med det mesta. Hon är en liten härmapa, i alla fall den sötaste härmapan som finns=) Snart ska farbror och faster vara barnvakt åt lill tjejen, ska bli så skoj. Vi ska mysa sååå mcyket då... *längta*..


Nää nu koppla av lite och gossa med min Chanel.... medans man är hemma...


gidnatt!

Av mly - 6 november 2007 07:40

Vad ska du hitta på idag då?

Sjlv ska jag åka till jobbet straxt, har just gjort mackor till frukosten och packat ner apelsin och vitamin dricka.... Så man orkar...


har huvudvärk idag och utslag runt ögonen som vanligt =( Förutsätningarna till att dagen ska bli bra, börjar ju inte så bra om man säger så... *typisktÄ.. Måste kila och ta en huvudvärkstablett innan vi åke!

Tjao

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards